December 13, 2003
Undra om jag kommer ihåg det när jag kommer ut i köket eller måste jag skriva upp det? hmz...
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
January 23, 2002
Idag gjorde jag köttfärssås som var kryddad med bl.a. vitlök och lite annat smått å gott. Till det åt jag kokt spaghetti.
Halmstad skinka är gott förresten, nog den godaste skinkan jag vet.
Öhm, någon kan ta bort detta inlägget. Vet inte varför det blev två.
NH dog illfälligt för mig precis när jag posta detta så nåt blev konstigt. 😕
April 8, 2003
tindy_14 wrote: [quote=Twin_Pixel][quote=bloodman]detta är i princip samma som när nån fyller år och skriver det här... laga mat gör ju folk varje dag och en macka me skinka oj intressant,, gott kanske men....jaja.
Diskutera käk borde vara respektabelt och hålla sig inom forumets regler. Inte i mjukvarudelen och inte bland grafikkorten, men precis här - i allmänt.
ja, men om nån annan skriver en liknande tråd ska den inte låsas heller!
Nej... Och varför gnäller du på mig om det?
November 25, 2003
Kokta nudlar med lite salami och ett halvt kilo senap. Jag gillar senap. =)
Seriöst, fy sjutton vad kass man är på att laga ordentlig mat åt sig. Är till och med så illa att pizzerian på gatan vet vad jag vill ha bara jag säger "hej" i luren. Fick en pizza gratis häromdagen. Det går utför.
January 23, 2002
GardenGnome wrote: Kokta nudlar med lite salami och ett halvt kilo senap. Jag gillar senap. =)
Seriöst, fy sjutton vad kass man är på att laga ordentlig mat åt sig. Är till och med så illa att pizzerian på gatan vet vad jag vill ha bara jag säger "hej" i luren. Fick en pizza gratis häromdagen. Det går utför.
Haha, låter illa det där.
Pizzerian här i Helsingborg vet inte vad jag vill ha än men pizzerian i min gamla hemort känner till mig väl.
När jag är hemma hos päronen och det händer att jag beställer pizza så frågar du hur jag har det å sånt när jag hämtar den. 😀
April 8, 2003
Steel wrote: [quote=GardenGnome]Kokta nudlar med lite salami och ett halvt kilo senap. Jag gillar senap. =)
Pizzerian här i Helsingborg vet inte vad jag vill ha än men pizzerian i min gamla hemort känner till mig väl.
När jag är hemma hos päronen och det händer att jag beställer pizza så frågar du hur jag har det å sånt när jag hämtar den. 😀
Min tjockaste tjejkompis är stammis på McDonald's, så när hon traskar fram så säger de "Chicken McNuggets 9-pack, cola utan is, eller hur?". Stink.
April 14, 2002
Steel wrote: [quote=GardenGnome]Kokta nudlar med lite salami och ett halvt kilo senap. Jag gillar senap. =)
De kunde en polares pizza samt adress när han ringde till dem 😛
July 27, 2002
När du skrev tråden käkade jag makaroner med köttbullar. 😛
Hade gjort en god chillisås till.. 🙂
Om ni vill ha tips på mackor som riktigt äger Twins skinkmacka :
Tacos köttfärssås som blivit över..
Lägg på valfrit bröd.. typ Fralla 😀
Lägg på ost, in i micron 20 sek.. så osten smällts lite över köttfärsen.. :bgrin:
April 8, 2003
Callister wrote: Om ni vill ha tips på mackor som riktigt äger Twins skinkmacka :
Tacos köttfärssås som blivit över..
Lägg på valfrit bröd.. typ Fralla 😀
Lägg på ost, in i micron 20 sek.. så osten smällts lite över köttfärsen.. :bgrin:
Been there, done that. 😉 Men visst det är gott.
Fast få saker sopar mattan med halmstadsskinka!
3 Guest(s)