October 11, 2002
Nä men alltså, om man vill bli packad då kan man dricka alkoläsk, för att det blir absolut inte jobbigt i längden att dricka. (som t.ex öl eller sprit kan bli).
Smirnoff Ice är alltså det godaste jag har druckit inom alkoholväg, någonsin. Lätt.
Nästa gång jag åker utomlands, då får jag köpa på mig ett par stycken.
April 20, 2002
Mmm...HOF e den bästa ölen och helt klart den bästa drycken när man ska bli full. Dricka såna där alkoholdrickor...pissar ju bara av det. Och mår illa efter ett tag.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 20, 2002
Felangur wrote: Smirnoff ICE är jävligt gott
det var det som dracks mest näst efter ÖL när vår klass var i Danmark på "studieresa" 😀 😀 😀Det är bättre än ren vodka.
Men i Sverige behöver vi ju inte goda akohol drycker, för oss räcker det ju med att man blir Full
I Sverige har vi som Peter påtalat ett par gånger nu HB! tänk dig en het sommardag och ett stort glas gott brännvin kanske en eller två isbitar i ... man vill ju inte dricka läsk ju ... :blink:
September 14, 2001
Jiggly wrote: Nä men alltså, om man vill bli packad då kan man dricka alkoläsk, för att det blir absolut inte jobbigt i längden att dricka. (som t.ex öl eller sprit kan bli).
Smirnoff Ice är alltså det godaste jag har druckit inom alkoholväg, någonsin. Lätt.
Nästa gång jag åker utomlands, då får jag köpa på mig ett par stycken.
*Host*Fjolla*Host* Lär dig dricka som en karl ffs
September 14, 2001
Felangur wrote: Smirnoff ICE är jävligt gott
det var det som dracks mest näst efter ÖL när vår klass var i Danmark på "studieresa" 😀 😀 😀Det är bättre än ren vodka.
Men i Sverige behöver vi ju inte goda akohol drycker, för oss räcker det ju med att man blir Full
Skitsnack. Vadå inte goda? Har du provat att dricka Öl nån gång? e vell hur gott som helst med en kall bira eller?annars så kan du ju prova på nått starkare typ whiskey eller HB on the rocks =) smarr =) Alkoläsk...huh...blir aldeles för sött i längden.
August 21, 2001
hmm.. jag dricker nog det mesta som innehåller alkohol.. fast det är ju en fördel om det smakar bra oxå.. Men är det kris så fungerar alltid hållahårtsomfaninäsanblunda&svälj-tricket fint.. Det beror ju helt på tillgångarna och syftet med att dricka (förutom att bli full såklart) alltså om det är fyllefest, eller om det är finmiddag..
Alkoläsk är gott.. vissa av dem.. fruktansvärt tokdyra bara.. det är ju nästan billigare att köpa dem på krogen än på systemet..
Hemmagjord grogg med nån besk läsk brukar slinka ner finfint..
Öl i alla de sorter.. hmm.. nästan alla.. färsköl har jag inte mycket övers för.. inte heller de riktigt svarta.. förutom Guiness då förstås..
Konjak, Gin, Vodka, Snaps, Absint, Vin, Glögg.. ja.. tillochmed cider dricks med välbehag..
SKÅL KOSMONATER!!!! SCHKÅÅÅÅÅÅL!!!!
edit: glömde ju whiskey! En Whiskey i badkaret efter en kall vinterdag är ju totalt underbart.. Whiskey passar annars finfint till datorsittande, öldrickande, pubfirande, strandfester, rännstenssökande.. tja.. till det mesta faktiskt!
2 Guest(s)