January 13, 2004
November 27, 2003
Antingen är det värmen som beter sig konstigt eller så börjar beläggningen ta slut. I det första fallet borde det gå att fixa om man är lite händig och elektriskt kunnig, men i det andra fallet är det bara nyinvestera. OBH Nordicas är riktigt trevlig kan jag säga 😉
//Andreas
Vamp wrote: Jag har haft en smörgåsgrill sen jag var väldigt liten, kan väl vara en minst 7 år tillbaka. Fick den av min mormor i födelsedagspresent och den funkar fint än idag 😀
När jag var lite fanns det inte smörgåsgrillar...tror jag, vi hade iaf ingen.
😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 20, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Vamp]Jag har haft en smörgåsgrill sen jag var väldigt liten, kan väl vara en minst 7 år tillbaka. Fick den av min mormor i födelsedagspresent och den funkar fint än idag 😀
När jag var lite fanns det inte smörgåsgrillar...tror jag, vi hade iaf ingen.
😕
Stämmer nog bra. Om jag inte minns fel så kom de på bred front när jag var liten, d.v.s. 10-15 år sedan.
1 Guest(s)