May 9, 2001
On 2002-05-30 15:17, Mathias wrote:
Uppgiften:Ett företag med 2500 anställda läggs ner i en liten ort och du ska förklara vad det får för konsekvenser för orten, Sverige och världen.
Hjälp skulle uppskattas...
Är det jobbigt att tänka ut saker själv eller? Ibland verkar ni ungdomar så lata.
"Ähhh, orkar inte plugga. Kopierar material från Internet istället eller låter någon annan göra det åt mig."
June 30, 2001
On 2002-05-30 20:49, rsastin wrote:
On 2002-05-30 15:17, Mathias wrote:
Uppgiften:Ett företag med 2500 anställda läggs ner i en liten ort och du ska förklara vad det får för konsekvenser för orten, Sverige och världen.
Hjälp skulle uppskattas...
Är det jobbigt att tänka ut saker själv eller? Ibland verkar ni ungdomar så lata.
"Ähhh, orkar inte plugga. Kopierar material från Internet istället eller låter någon annan göra det åt mig."
Typ så ja, men jag har faktist skrivit tre sidor själv nu så hjälpen är inte livsviktig länge. Men hjälp ändå för jag kan ju ha glömt något.
April 20, 2002
Funkar den sidan fortfarande?
Trodde alla skolor hade fattat det nu att slött folk laddade hem material därifrån.
Jag skulle aldrig våga lämna in nån uppgift därifrån..
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 8, 2001
On 2002-05-30 23:19, Tintin wrote:
Trodde alla skolor hade fattat det nu att slött folk laddade hem material därifrån.
grejjen är att man inte lämnar in direkt kopierade arbeten därifårn, det är bara dum, själv redigerade jag om arbeten från liknande sidor.
October 8, 2001
On 2002-05-30 23:19, Tintin wrote:
grejjen är att man inte lämnar in direkt kopierade arbeten därifårn, det är bara dum, själv redigerade jag om arbeten från liknande sidor.
2 Guest(s)