March 27, 2003
Skulle behöva ha er hjälp att välja sommarskor. Jag vet att affärerna redan börjar sälja höstskor men jag behöver verkligen något nu i sommar.
Jag har ganska stora fötter, stora fötter är fult, skorna skall se små ut... 🙂
Det ska va en typ av sko som funkar till allt, jeans som shorts, krogen som afterbeachen... Och jag kanske ska tillägga att jag inte är något fan av "vita loafers"-genren.
Hjälp mig nu killar (o tjejer)!
EDIT: Vad tycker ni om den här?
http://www.scorett.se/img/man/108816.jpg
February 17, 2004
Adam wrote: Det ska va en typ av sko som funkar till allt, jeans som shorts, krogen som afterbeachen... Och jag kanske ska tillägga att jag inte är något fan av "vita loafers"-genren.
Såna har jag letat efter i 20 år. En sak till glömde du, bra ventillation mot extrem fotsvett.
/Dani
August 7, 2001
Dani wrote: [quote=Adam]Det ska va en typ av sko som funkar till allt, jeans som shorts, krogen som afterbeachen... Och jag kanske ska tillägga att jag inte är något fan av "vita loafers"-genren.
Såna har jag letat efter i 20 år. En sak till glömde du, bra ventillation mot extrem fotsvett.
/Dani
Strumpor tar bort en del fotsvett.
Det bästa för fötterna på sommaren är sommarkängor. Det lärde jag mig minsann i lumpen. :bok:
Sommarkängor är väldigt omständigt och jobbigt så jag använder ett par schyssta sneakers.
2 Guest(s)