September 7, 2003
Antalet dödsolyckor bland unga människor i trafiken ökar och det beror på att folk köper billiga skitbilar bara för att köra runt i något alls. Mitt tips: Vänta tills du har råd med något vettigt för MINST 50.000 kronor. Då sitter du iaf säkrare och utgör ingen fara för andra bilister tillskillnad från bönderna i sina rostiga 240.
November 22, 2001
.doedels wrote: Antalet dödsolyckor bland unga människor i trafiken ökar och det beror på att folk köper billiga skitbilar bara för att köra runt i något alls. Mitt tips: Vänta tills du har råd med något vettigt för MINST 50.000 kronor. Då sitter du iaf säkrare och utgör ingen fara för andra bilister tillskillnad från bönderna i sina rostiga 240.
Har inte mycket att göra med att det är gamla bilar utan hur de människorna kör.
Tror snarare det kommer bli mer olyckor om man gör som du tycker då man för starkare/snabbare bilar.
September 15, 2003
Var nyss och kikade på den, och måste hålla med om att rosten verkar vara ett stort problem. Dessutom gillade jag inte alls motorn och hur den betedde sig. Tråkig, helt enkel, men då jämför jag också med Golf i ungefär samma pris- och storleksklass, så det kanske inte är så rättvist.
Tack för alla tips iaf - märktes när jag testade den att ni visste vad ni snackade om 🙂
November 29, 2003
_Danneman_ wrote: Var nyss och kikade på den, och måste hålla med om att rosten verkar vara ett stort problem. Dessutom gillade jag inte alls motorn och hur den betedde sig. Tråkig, helt enkel, men då jämför jag också med Golf i ungefär samma pris- och storleksklass, så det kanske inte är så rättvist.
Tack för alla tips iaf - märktes när jag testade den att ni visste vad ni snackade om 🙂
Tycker hon ska satsa på en Golf II, tycker 323:an är lite seg.
Kan ju också vara för att jag inte är van att åka i en så liten bil. 🙂
2 Guest(s)