September 16, 2002
Arny wrote: [quote=Kizo]Finns Burger King i Skövde? :heart:
Nope, finns bara McDonalds. Har varit mycket snack om att antingen Burger King eller MAX ska öppna här men det händer inget.
Ska du äta burgare är det Vallegrillen som gäller. Som fyllemat funkar Modegrillen eftersom de är de enda som har öppet förutom en snuskig pizzeria.
Benidorm är som sagt bästa pizzerian. Köpte precis en rulle därifrån 😀
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Burger King... 🙁
Btw, gillar inte kebab.
Vallegrillen - Noterat!
November 5, 2001
Kizo wrote: [quote=Arny][quote=Kizo]Finns Burger King i Skövde? :heart:
Nope, finns bara McDonalds. Har varit mycket snack om att antingen Burger King eller MAX ska öppna här men det händer inget.
Ska du äta burgare är det Vallegrillen som gäller. Som fyllemat funkar Modegrillen eftersom de är de enda som har öppet förutom en snuskig pizzeria.
Benidorm är som sagt bästa pizzerian. Köpte precis en rulle därifrån 😀
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Burger King... 🙁
Btw, gillar inte kebab.
Vallegrillen - Noterat!
Om du inte visste det så kan man äta pizza utan kebab
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=macrus]MAX om det är hamburgare som gäller.
Ja för MAX i Solna har ju verkligen gjort mig imponerad. 🙄
Nej.
Måste vara/varit sämsta MAX i Sverige. Så jävla dåliga, alltid fick man fel.
Men nu snackar jag om MAX i Barkarby, det tycker jag är riktigt bra.
snyde wrote: Max eller Sibylla, är väl i princip samma.
Näe, ganska stor skillnad..
Sibylla gör burgaren som du vill ha den, med valfritt klet/kombinationer på den..(Snackar små Sibyllahak)
Max har koncept ala Mcdonalds, dvs massproduktion på löpande bandprincipen, inte mycket valfrihet där inte..
Sibylla är kung, men MAX och Big Boy är inte heller fy skam..
Mcdonalds är för folk med taskiga smaklökar och/eller fettfobi.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 17, 2003
Apetyx1 wrote: Johnny Rockets
finns bara i USA vad jag vet, lagar oxå efter ordern lagd (som max) men de gör sina egna hamburgare och man får vara med när de tillagar dem ifall man nu vill...
Milkshaken mmmmmmm går inte att beskriva i ord även deras hamburgare mmm, nu fick ni mig till att drömma efter dessa "godingar"
Resturangen går i 50-tals stuk med röd läder/galon klädsel och krom lite Elvis (Rock) inspererat. Helt klart värd att besöka i fall man är i New York eller i New Jersy. Största felet är när man ätit där smakar alla andra kedjor blä...
Håller med helt o fullt!
July 18, 2003
MAX helt klart, de har ju godast bugare.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
December 28, 2004
Kizo wrote: [quote=Gueno]Å man får ta hur mycket sås och hur mycket dricka man vill. 😀 :pray:
Inga gränser? 😮
I USA på dom allra flesta kedjor även resturanger så är det no-limit på dricka.
Du betalar en gång, sedan är det bara att pumpa på... eller dom kommer och frågar om du vill ha mer, och notera, DU betalar oftast bara EN gång.
Jämfört med Sverige så har dom a 8 olika sorters drickor som du kan välja mellan, det är respekt 😎
3 Guest(s)