May 25, 2007
Att drickan ofta har is kan även bero på att när man säljer mycket står en gubbe och enbart gör drickor. Således is i alla. Kassörskan (oftast) tar förmodligen en redan klar dricka för att spara tid och glömmer din order.
Extrajobbar ca 50 timmar i månaden på Donken sedan nästan två år, om ni har nån spännande fråga att ställa 😉
May 25, 2007
Poontus wrote: Kaffe, är det ett skitjonn eller är det kul eller hur är det?
Inte särskilt bra betalt. Men grymt roliga arbetskamrater i ens egen ålder. Ett perfekt och flexibelt jobb för mig som fortfarande pluggar. Jag får bestämma ungefär vilka tider samt hur många timmar per månad jag vill jobba så löser dom det. Har jag inget att göra någon dag är det bara att ringa in och fråga om man behövs. Och ibland ringer dom och frågar om man är sugen på att jobba lite.
August 7, 2003
Det har inget med att göra hur dumma de är på diverse hamburgerkedjor.
Den mänskliga hjärnan har problem med att tänka i negativa former. Alltså om man säger INGEN is så tänker hjärnan "is".
Det är också en av anledningarna till att diverse rykten och konstiga historier fortsätter sprida sig och ju mer man förnekar det ju mer tror folk på det.
"Det har INTE hänt något här" blir automatiskt "det har hänt något här" i alla människors hjärnor.
Gå på ett bra ställe och säg:
Jag vill ha cola UTAN is, absolut ingen citron i colan & en stek som inte är välstekt samt INTE pommes frites och ingen Bearnaise, så kommer du 9 av 10 gånger få det du INTE beställt då också...
Försök med att forumlera din beställning i endast positiva termer så kommer det bli bättre ska du se.
"Jag vill bara ha cola i muggen, tack"
2 Guest(s)