September 7, 2001
July 25, 2001
Ni kan ta och stryka alla tidigare inlägg. När det gäller snabbhet så är det typ två band som äger allt annat. Det första och nyaste bandet är de arga killarna från Iowa. Återigen skall jag försöka få er att inse styrkan och råheten med detta band. Jag pratar givetvis om Slipknot. Så äckligt skön musik.
Det andra bandet är legendariskt. En förebild till allt vad speed och trashmetal är. Ett band som är thrashens thrash. Förebilden till nästan allt som görs med en gura i handen. För de som inte gissat ut det än så pratar jag om Slayer.
Komigen klaga lite på mig nu denna gång plz. Nu är vi inne på mitt område så nu kan vi munhuggas.
May 22, 2001
October 14, 2001
Hmm, kanske Turbulence med six million ways to die? Den går rätt snabbt och har en del sköna vibbar.
Men en underbar låt är Miro - Shining.
Testa!
Låten finns med på ID-T´s HARDCORE RULES THE WORLD skiva. Den är inte snabb, men otroligt skön om man pumpar den med extrem volym och bas!
Sen har vi ju klassikern Masochist - Killing Scum. Den rockar ju fett alltså!
Neophyte - Army of hardcore. Skitbra!
Brain Acardy - Ways of the underground. Den är också bra och den går snabbt!
Skulle kunna skriva många mer men det tar vi senare...
May 22, 2001
On 2001-11-15 00:29, -=Andreas=- wrote:
Ni kan ta och stryka alla tidigare inlägg. När det gäller snabbhet så är det typ två band som äger allt annat. Det första och nyaste bandet är de arga killarna från Iowa. Återigen skall jag försöka få er att inse styrkan och råheten med detta band. Jag pratar givetvis om Slipknot. Så äckligt skön musik.
Det andra bandet är legendariskt. En förebild till allt vad speed och trashmetal är. Ett band som är thrashens thrash. Förebilden till nästan allt som görs med en gura i handen. För de som inte gissat ut det än så pratar jag om Slayer.
Komigen klaga lite på mig nu denna gång plz. Nu är vi inne på mitt område så nu kan vi munhuggas.
Ärligt talat mannen.... Slipknot regerar rätt fett, även om jag hade lite högre förväntningar på "iowa"...
Å sen slayer, tja... smaken är väl som baken... förutom "Seasons in the Abyss" som ÄGER mina 3 gb mp3or fett... (äger föröverig den nämda plattan på ospelad orepad orginalvinyl) så har jag aldrig gillat dom riktigt, iofs så är dead skin mask rätt fet oxå, även om dark funerals cover är mycke tuffare!
Väldigt tuff musik är:
Cradle of filth
Pain (!?)
Puddle of mud
My dying bride
Mr bungle
Cat rapes dog
Theatre of tragedy
Fast fetast av allt just nu är ändå "mushroom head".... definitivt värt besväret å lyssna på.... Dom äger allt annat!
kombinera slipknot med typ faith no more & blanda i lite "fucked up" så.... Tuff tuffare Mushroomhead!
September 14, 2001
August 17, 2001
On 2001-11-15 10:17, nevermind wrote:
men hallåå .....Ramstien hårt njaaa skulla inte tro det...elr jo kanske men inte snabbt ...säger bara meshuggah och mayhem där har vi tajta killar som kan spela ...:=).....
Hårt,joo!!!
men kanskeinte så snabbt, men d som räknas är juh att musiken e "skön" -så att säja.
och de enda som gäller är
[ Detta Inlägg ändrades av: W!Th3r den 2001-11-15 11:29 ]
November 13, 2001
October 17, 2001
On 2001-11-15 00:29, -=Andreas=- wrote:
Visst kan vi munhuggas
Det roliga är att ALLA i hela denna tråden har missuppfattat exxakt ALLT.
Vi snackar inte Rock / hårdrock här.
Vi sancakr RIKTIG musik!!!
TRANCE!!!!
Snabba skööööna låtar... typ såsom "Space tribe - Telepatic"
2 Guest(s)