September 7, 2001
On 2001-11-15 00:45, midean wrote:
On 2001-11-15 00:29, -=Andreas=- wrote:
Ni kan ta och stryka alla tidigare inlägg. När det gäller snabbhet så är det typ två band som äger allt annat. Det första och nyaste bandet är de arga killarna från Iowa. Återigen skall jag försöka få er att inse styrkan och råheten med detta band. Jag pratar givetvis om Slipknot. Så äckligt skön musik.
Det andra bandet är legendariskt. En förebild till allt vad speed och trashmetal är. Ett band som är thrashens thrash. Förebilden till nästan allt som görs med en gura i handen. För de som inte gissat ut det än så pratar jag om Slayer.
Komigen klaga lite på mig nu denna gång plz. Nu är vi inne på mitt område så nu kan vi munhuggas.Ärligt talat mannen.... Slipknot regerar rätt fett, även om jag hade lite högre förväntningar på "iowa"...
Å sen slayer, tja... smaken är väl som baken... förutom "Seasons in the Abyss" som ÄGER mina 3 gb mp3or fett... (äger föröverig den nämda plattan på ospelad orepad orginalvinyl) så har jag aldrig gillat dom riktigt, iofs så är dead skin mask rätt fet oxå, även om dark funerals cover är mycke tuffare!
Väldigt tuff musik är:
Cradle of filth
Pain (!?)
Puddle of mud
My dying bride
Mr bungle
Cat rapes dog
Theatre of tragedyFast fetast av allt just nu är ändå "mushroom head".... definitivt värt besväret å lyssna på.... Dom äger allt annat!
kombinera slipknot med typ faith no more & blanda i lite "fucked up" så.... Tuff tuffare Mushroomhead!
Aaah...här har vi en med musiksmak.. 😀
kan lägga till Iced Earth...
September 7, 2001
Interfact. Det kanske är bara du som fattat fel. Läs uppe i tråden.
Affix frågade:
" vilken typ av musik snackar vi om här?? "
Varpå Kottetrance svarade:
"All musik... Bara det är hårt , snabbt(typ över 220 BPM) , och bra.. (man ska kunna höra musik och inte en massa skrammel..)"
Det finns ju liksom fler genrer än trance som passar in där.
September 27, 2001
September 24, 2001
On 2001-11-15 11:28, W!Th3r wrote:
On 2001-11-15 10:17, nevermind wrote:
men hallåå .....Ramstien hårt njaaa skulla inte tro det...elr jo kanske men inte snabbt ...säger bara meshuggah och mayhem där har vi tajta killar som kan spela ...:=).....nja tycker väl kankse det e bra ett par låtar sen är det något som kommer tillbaka hela tiden...kankse kan vara deras väldigt enkla och väldigt med tiden enformiga gitarr riff :=)
Hårt,joo!!!
men kanskeinte så snabbt, men d som räknas är juh att musiken e "skön" -så att säja.
och de enda som gäller är
---------------------------------------------
nja tycker väl kankse det e bra ett par låtar sen är det något som kommer tillbaka hela tiden...kankse kan vara deras väldigt enkla och väldigt med tiden enformiga gitarr riff :=)
COMPAQ ( d säj allt va? >:( fast jag har ju 256Mb sdram iaf... )[ Detta Inlägg ändrades av: W!Th3r den 2001-11-15 11:29 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: nevermind den 2001-11-15 21:25 ]
June 28, 2001
On 2001-11-15 12:16, [MqM]EXECer wrote:
Säjer bara en sak MINISTRY
inget knäcker phetare än Just on fix från psalm 69 albumet
YES minisrty är bra
fan jag kan komma på ett par tusen grupper som e bra allt från Feta technon -hardcore -trance- dethmetal-hårdrock osv
ska bara säja det att jag tycker det är förjävla synd att så många tror att dagens lite fjompiga techno är trance.
den gamla hederliga trancen var bra men dagens e enformig och många fjortisar tror att daddy dj är trance.
June 28, 2001
ps TECHNO ÄR inte trance, TRANCE ÄR LUGNARE än TECHNO!!! SLUTA BLANDA IHOP DOM !
jag har fan lysnat på skiten sen jag hadde blöja.
leta upp Push - universial nation
det är vad jag kallar grym j**la trance
(det finns typ 300 olika mixar på den ikl ATB, men den korta versionen är inte bra)
2 Guest(s)