June 15, 2001
http://a1218.g.akamai.net/7/12.....ccoyb1.swf
trycka bara på länken, blir skumt om man tankar hem den
July 25, 2001
Ser ut som han håller på att misslyckas tycker jag. Se hur han sakta glider ut åt sidan. Min gissning är att antingen hände detta på de första varvena där däckena inte är så varma och fästet ej bra ännu. Eller så är däckena slitna och varma vilket leder till sämre fäste. Annars så brukar jag kolla ganska mycket på sådana motosporter på Eurosport.
June 28, 2001
September 12, 2001
Hrmmm..boys,,den där killen e för sjutton garry Mccoy om ni nu vet vem han är..det finns inte någon like när det gäller sådana sladdar..det lustiga är att han faktist sliter däcken mindre än majoriteten av dom bästa av 500cc eliten..kungarna av 500 är dock Mick Doohan o Valentino Rossi..
June 15, 2001
September 12, 2001
On 2001-10-20 13:05, zputnic wrote:
men Mike Doohan har ju slutat kört....
Jo jag vet..men han är fortfarande kungen..o Rossi är kronprinsen..
Det är skitkul o se racen på Eurosport..missar inte gärna deras direktsändningar..herregud..dom verkar vara skvatt galna men det är dom inte..
killen som sladdar i filmen är otroligt skicklig på det där..vad värre är..om du har sett hans inbromsningar efter en snabb raka så har han sladd på hojen redan innan kurvan,har knycker till lite med höften o håller den i sladd fast det går rakt fram ännu..ja du hajar va? helt jäkla otroligt..
1 Guest(s)