Snart dags; Vad händer på Valborg?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Snart dags; Vad händer på Valborg?
Gambit_2K
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 73
sp_UserOfflineSmall Offline
1037400
April 30, 2006 - 6:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag har typ 1 killkompis i Gävle och för honom är att sitta och dricka öl, lyssna på beatles och country innebörden av ordet "fest". Och det tycker inte jag så jag sitter ensam hemma och dricker. Kan jag bli mera tragisk? *asg*

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
1037403
April 30, 2006 - 7:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Gambit_2K wrote: Jag har typ 1 killkompis i Gävle och för honom är att sitta och dricka öl, lyssna på beatles och country innebörden av ordet "fest". Och det tycker inte jag så jag sitter ensam hemma och dricker. Kan jag bli mera tragisk? *asg*

Har du hans nummer? Synd att han bor i Gävla. Fan, behöver fler sådana kompisar. 🙂

Jag kom just hem från jobbet. Ska tappa upp en kanna té och surfa lite.

(jag är inte alltid så här tråkig)

Gambit_2K
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 73
1037412
April 30, 2006 - 7:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Jerry wrote: [quote=Gambit_2K]Jag har typ 1 killkompis i Gävle och för honom är att sitta och dricka öl, lyssna på beatles och country innebörden av ordet "fest". Och det tycker inte jag så jag sitter ensam hemma och dricker. Kan jag bli mera tragisk? *asg*

Har du hans nummer? Synd att han bor i Gävla. Fan, behöver fler sådana kompisar. 🙂

Jag kom just hem från jobbet. Ska tappa upp en kanna té och surfa lite.

(jag är inte alltid så här tråkig)

Hehe synd att du inte ar en tjej då hade du lätt fått nummret oavsett vad du bor. Det skulle vara perfekt för honom just nu.

Kame_boy
Member
Medlem
Forum Posts: 2310
1037424
April 30, 2006 - 8:04 pm
sp_Permalink sp_Print

stog ju i aftonbladet att 4 av 10 skulle supa ikväll någon måste ju ta på sig ansvaret för att leva upp till dom förväntningarna.

Skål på er igen! rock on!

blejf
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 275
1037429
April 30, 2006 - 8:19 pm
sp_Permalink sp_Print

inget

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1037430
April 30, 2006 - 8:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Grillade o åt gott med min sambo.
Sen somnade hon vid 9 (hon har jobbat 24 timmar på 2 dagar plus en normal arbetsvecka innan).
Tror jag ska poppa lite popcorn och se på några avsnitt av veronica mars. Eller nån film kanske.

Lord_Kvadd
Member
Medlem
Forum Posts: 3176
1037443
April 30, 2006 - 9:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Sitter här och gör mitt första fylle-inlägg på NH.. Herregud.

åkte som sagt hem till Dadde och sitter här med mina kompisar och min flickvän. Blivit en del pratande, spelande, skrattande, grillande, och förtäring av diverse ohälsosamma drycker. (B52 med absinth O_O)

Sitter med en trevlig drink i handen och ska dra vidare nu. Hoppas alla har fått en trevlig eller kommer ha en fortsatt trevlig valborg 🙂

Cheers!

Med reservation för felstavade ord.

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
1037456
April 30, 2006 - 10:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Hopp, då var denna Valborg slut då. Slutade bra tidigt.
Har vart på förfest, där "hosten" blev bra full. Sen stack vi ner på campingen och åt korv och hade det trevligt. Var på väg in till Mora ett tag men bestämde mig på vägen att hoppa av hemma då jag helt tappade suget för att dricka mer. Iofs kan jag knappt blir berusad nu för tiden, är så tolerant mot allt annat än droger just nu.

Men men, var trevligt så länge det varade. Godnatt på eder alla! 😉

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
1037458
April 30, 2006 - 10:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Som vanligt suger valborg pung. Det blev öl, pizza, singstar, brasa, tv och hem.

Nu blir det några rednecks och en cool neger. D.v.s. I Nattens Hetta med Sidney Poitier!

Collateral
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1760
1037460
April 30, 2006 - 11:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Tänkte gå ut på stan idag i Göteborg men okej, det visade sig att hela Göteborg har tänkt sig samma sak så resultatet blev att det var fullt på varenda ställe och även dom ställen som krävde biljett kunde inte släppa in fler folk, även dom som hade biljett.
Total fucked up evening men man lär ju sig av sina misstag tills nästa år.
Glad Valborg på er alla!

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
1037461
April 30, 2006 - 11:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Har haft en fin fin förfest men sen skulle man ju gå till krogen och lyssna på några jävla tattare som spelade och då blev det ju som vanligt som ni kan läsa i den tidigare tråd jag skapade om kroglivet.

Blir nog snart en efterfest, det är det jag sitter och väntar på nu.

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
1037469
May 1, 2006 - 12:54 am
sp_Permalink sp_Print

Blev grilla för min del, jäääävligt trevligt tills polarna spårade ut totalt och det bara blev skit av alltsammans. Nu sitter jag ÄNTLIGEN här efter att ha ränt mot stan och tillbaka för att inse att sängen är där jag borde vara. 😉

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
1037615
May 1, 2006 - 5:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Hade rätt trevligt, kom dock hem tidigt då jag hade feber.
Fick reda på att min lillebror (Låtsaslillebror, morsans sambos barn) har tredje gradens brännskador nu efter nå fyrverkerismällar... Ingen aning om hur illa det är, men han ligger på intensiven tydligen. Känns mindre bra.

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1037616
May 1, 2006 - 5:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Tindy wrote: Hade rätt trevligt, kom dock hem tidigt då jag hade feber.
Fick reda på att min lillebror (Låtsaslillebror, morsans sambos barn) har tredje gradens brännskador nu efter nå fyrverkerismällar... Ingen aning om hur illa det är, men han ligger på intensiven tydligen. Känns mindre bra.

Tredje graden är jävligt illa. Förkolnad hud.

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
1037633
May 1, 2006 - 5:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Okej, kvällen började bra med lite lugnt förkrök hos en polare. Sen skulle vi dra på fest hos en annan kompis, vi gick till busshållsplatsen och bussen kommer. Vi går på bussen och ska åka. Men då kliver det på två poliser och tar våra påsar med dricka, grejjen är den att jag tcker dom kan ta alkohol från sådana som inte sköter sig istället, vi satt ju bara på bussen helt lugna. Iaf åkte vi till festen och hade riktigt trevligt. Så ganska bra valborg i alla fall.

maedhros
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 845
1037634
May 1, 2006 - 5:52 pm
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: Okej, kvällen började bra med lite lugnt förkrök hos en polare. Sen skulle vi dra på fest hos en annan kompis, vi gick till busshållsplatsen och bussen kommer. Vi går på bussen och ska åka. Men då kliver det på två poliser och tar våra påsar med dricka, grejjen är den att jag tcker dom kan ta alkohol från sådana som inte sköter sig istället, vi satt ju bara på bussen helt lugna. Iaf åkte vi till festen och hade riktigt trevligt. Så ganska bra valborg i alla fall.

Får polisen ta påsar som eventuellt innehåller alkohol? 😮

Jonas Fallenius
Member
Medlem
Forum Posts: 2669
1037636
May 1, 2006 - 5:56 pm
sp_Permalink sp_Print

maedhros wrote: Får polisen ta påsar som eventuellt innehåller alkohol? 😮

Är du under 18 får de ta all alkohol du har med dig, är du över 18 men under 20 får de bara ta den alkohol som är starkare än 3.5%

Det är det jag har hört iaf...

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
1037642
May 1, 2006 - 6:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Bogus wrote: [quote=maedhros]Får polisen ta påsar som eventuellt innehåller alkohol? 😮

Är du under 18 får de ta all alkohol du har med dig, är du över 18 men under 20 får de bara ta den alkohol som är starkare än 3.5%

Har för mig att de inte har någon rätt alls att titta igenom dina saker.

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
1037685
May 1, 2006 - 8:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=Bogus][quote=maedhros]Får polisen ta påsar som eventuellt innehåller alkohol? 😮

Har för mig att de inte har någon rätt alls att titta igenom dina saker.

Låg dock i systemetpåsar och så satt jag o drack en öl när dom kom in också. Så det var nog regelrätt.

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
1037694
May 1, 2006 - 8:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag kröka på som fan igår, så jag höll iaf måttet... Började med grillning och grejer på dagen och njuta av solen och sådär, sen på kvällen blev det fest och sen blev det en runda på krogen sent in på natten 🙂

Fick i mig ca 12 öl och 50-55cl sprit 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 210
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL