March 14, 2004
Death On Wings wrote: Min högra axel är ca 1 cm lägre än min vänstra om jag tittar i spegeln.
Undrar vad detta kan komma sig ? Sned i ryggen tror jag knappast jag är.Någon som har något likannde och kan förklara vad det är ? 🙂
Jag har lika dant. Det beror helt enkelt på att du växer och är mer tränad i ena axeln. Det sa då en ortoped som jag snackade med då jag var lite orolig. Det är helt normalt.
Death On Wings wrote: Min högra axel är ca 1 cm lägre än min vänstra om jag tittar i spegeln.
Undrar vad detta kan komma sig ? Sned i ryggen tror jag knappast jag är.Någon som har något likannde och kan förklara vad det är ? 🙂
Förstadiet till musarm kanske?
obelix wrote: Har för mig att det är rätt vanligt med att det är olika storlekar på kroppensdelar.
det är bara att kolla på tjejernas bröst tex, där är det vanligt att dom är olika stora.
Jo, se bara på Linda Rosing förut och nu..
:trans:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)