May 28, 2001
October 10, 2001
Gillar snö, njaaa, egentligen är det väl inget fel på snö, och julen ska vara vit, men jag gillar inte kylan och de ligger ju i ganska nära relation till varandra.
-Hur mycket kostar det, Jerry? frågade Mattias medan han letade i sina fickor efter mynt och sedlar. Då han inte hittade några började han bli nervös. Vad skulle Jerry göra när han insåg att hans potentielle kund inte hade några pengar? Mattias fasade vid tanken medan han under tystnad stod och inväntade den andres svar.
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-10 00:27 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-10 00:29 ]
October 10, 2001
Ett paket russin per kubikmeter snö! Svaret kom som en chock för den vintertrötte ungdomen som just börjat bygga upp sin exaltion. Sådana resurser hade han inte. Han funderade en kort stund innan han insåg att han var desperat, han måste få bort snön! Han försökte sig på att bluffa.
-Eh... Du ska få dina russin, Jerry, lovade han.
-Efter att du frigjort min hemstad från all snö, han lyckades fortsätta utan att stamma och beundrade sig själv en kort stund. Nu väntade han återigen under tystnad på Jerrys svar.
June 17, 2001
On 2001-11-10 00:38, skiroy wrote:
Hahaha..vackert Quaero.. :worshipp:
en smula fantasi skadar aldrig. *Applåder*Förövrigt så gillar jag snön så mkt att sommaren är bara en enda långt enbarmligt skidföre..se bara på mitt nick
Det var ett jäkla tjat om att du åker skidor. Vi har fattat nu skridroy
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 18, 2001
Jag anar en viss brist på uppriktighet. Du får ursäkta min restriktion mot otillförlitliga uppgörelser. *Traskar iväg mot närmaste russinförråd*
Vi kan fortfarande komma överens, men då krävs förskottbetalning.
*Han beslutar sig för att godta det något smärre beloppet av en kamel per timme*
Låter det intressant? Jag är öppen för förhandlingar.
September 12, 2001
On 2001-11-10 01:37, Farenheit wrote:
Pär...om jag ser dig lr nått..så kommer jag mula dig... :bgrin:
Min största önskan är att jag hoppast att det kommer att snöa riktigt ordentligt på er i vinter..ha så skoj..
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2001-11-10 14:18 ]
1 Guest(s)