June 17, 2002
xe0z wrote: Tjena, nu när det är så mycket snö på så många håll i landet så tänkte jag höra med er om ni har busat med snö.
Själv ... så har jag kastat snö på bilar och byggt en snövall på en väg :bgrin:
.... 🙂
Idiot.. det enda man gör e ju att skrämma chaffören så han/hon kanske råkar rycka i ratten o flyger åt hellvette...
Fan livsfarligt ju.. o det med vallarna kan oxå vara farligt om man nitar o får sladd...
säger bara jävla idiot...
December 22, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=xe0z]Tjena, nu när det är så mycket snö på så många håll i landet så tänkte jag höra med er om ni har busat med snö.
.... 🙂
Idiot.. det enda man gör e ju att skrämma chaffören så han/hon kanske råkar rycka i ratten o flyger åt hellvette...
Fan livsfarligt ju.. o det med vallarna kan oxå vara farligt om man nitar o får sladd...
säger bara j**la idiot...
Man kan ju undra vem som är en idiot egentligen...
För det första så var dert en 50-väg... Inte så speciellt snabbt
För det andra så rörde det sig om en 15 - 20 cm hög "Vall".. alltså inte så högt
För det 3:e så var det massa lampor där så förarna hade hunnit väja om dom hade kört i 100kmh
För det 4:de så var inte ens halva vägen täckt med det..
jäva idiot...
November 9, 2002
xe0z wrote: [quote=MULLVADEN][quote=xe0z]Tjena, nu när det är så mycket snö på så många håll i landet så tänkte jag höra med er om ni har busat med snö.
.... 🙂
säger bara j**la idiot...
Man kan ju undra vem som är en idiot egentligen...
För det första så var dert en 50-väg... Inte så speciellt snabbt
För det andra så rörde det sig om en 15 - 20 cm hög "Vall".. alltså inte så högt
För det 3:e så var det massa lampor där så förarna hade hunnit väja om dom hade kört i 100kmh
För det 4:de så var inte ens halva vägen täckt med det..
jäva idiot...
Har du kört bil i ditt liv överhuvudtaget? 50km/h räcker gott o väl för att få sladd o köra i diket, håller med mullvaden o andra. Det är idioti de där med att kasta snöbollar o dyl. aja, man kan ju iaf hoppas att om föraren får sladd, så e de förövaren som stryker med...
December 22, 2003
Jaja, btw så var det dom jag var med som gjorde det...
Jag försökte ta bort snön för jag ftatade att olyckor kunde hända men då blev dom bara arga ovh knuffade iväg mig...
Så det var ju bara att kolla på :< Sen kom plogbilen och plogade hela vägen så allt försvann och då började dom kasta på den bilden oxå så vi fick kubba som fan 😀
August 19, 2001
xe0z wrote: Jaja, btw så var det dom jag var med som gjorde det...
Jag försökte ta bort snön för jag ftatade att olyckor kunde hända men då blev dom bara arga ovh knuffade iväg mig...
Så det var ju bara att kolla på :< Sen kom plogbilen och plogade hela vägen så allt försvann och då började dom kasta på den bilden oxå så vi fick kubba som fan 😀
Ska man tycka synd om dig för du inte är lika häftig som dina fjortis polare, får inte va med i gänget. naaaaaaaaaaaa....
Kasta saker på biler är ju helt jävligt stört. Hur skulle de kännas att få 3 feta snöbollar på sin nya bil för flera hundra tusen? idioter! Inte minst är de ju jävligt farligt som flera har nämnt.
2 Guest(s)