SnöBus|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
SnöBus
Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
sp_UserOfflineSmall Offline
490317
December 22, 2003 - 6:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Kul för bilägarna om ni får med en sten eller något i snöbollarna...

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
490319
December 22, 2003 - 6:35 pm
sp_Permalink sp_Print

MULLVADEN wrote: Idiot.. det enda man gör e ju att skrämma chaffören så han/hon kanske råkar rycka i ratten o flyger åt hellvette...
Fan livsfarligt ju.. o det med vallarna kan oxå vara farligt om man nitar o får sladd...

säger bara j**la idiot...

Håller med. 👿

Waco
Member
Medlem
Forum Posts: 2422
490335
December 22, 2003 - 6:54 pm
sp_Permalink sp_Print

JuLmUnD wrote: [quote=xe0z]Jaja, btw så var det dom jag var med som gjorde det...

Jag försökte ta bort snön för jag ftatade att olyckor kunde hända men då blev dom bara arga ovh knuffade iväg mig...

Så det var ju bara att kolla på :< Sen kom plogbilen och plogade hela vägen så allt försvann och då började dom kasta på den bilden oxå så vi fick kubba som fan 😀

Ska man tycka synd om dig för du inte är lika häftig som dina fjortis polare, får inte va med i gänget. naaaaaaaaaaaa.... cry
Kasta saker på biler är ju helt jävligt stört. Hur skulle de kännas att få 3 feta snöbollar på sin nya bil för flera hundra tusen? idioter! Inte minst är de ju jävligt farligt som flera har nämnt.

för bilen lär ju dö av att få en snöboll på sig. inte direkt så att man knådar en stor sten i snöbollen och sen satsar man på dyraste bilen.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
490339
December 22, 2003 - 6:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är fan sorgligt. Att ni ens sitter och försöker få det "ok" att kasta snö på bilar. Lycka till med livet föressten.

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
490344
December 22, 2003 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Jävla rötägg!

JuLmUnD
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1808
490346
December 22, 2003 - 7:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Waco wrote: [quote=JuLmUnD][quote=xe0z]Jaja, btw så var det dom jag var med som gjorde det...

Jag försökte ta bort snön för jag ftatade att olyckor kunde hända men då blev dom bara arga ovh knuffade iväg mig...

Så det var ju bara att kolla på :< Sen kom plogbilen och plogade hela vägen så allt försvann och då började dom kasta på den bilden oxå så vi fick kubba som fan 😀

Ska man tycka synd om dig för du inte är lika häftig som dina fjortis polare, får inte va med i gänget. naaaaaaaaaaaa.... cry
Kasta saker på biler är ju helt jävligt stört. Hur skulle de kännas att få 3 feta snöbollar på sin nya bil för flera hundra tusen? idioter! Inte minst är de ju jävligt farligt som flera har nämnt.

för bilen lär ju dö av att få en snöboll på sig. inte direkt så att man knådar en stor sten i snöbollen och sen satsar man på dyraste bilen.

Ett kast mot bilen.. sen kommer bilen med ~60 Km/h sen är den ganska hårt pressad. De kan garanterat göra skada på bilen. Jag skulle bli så jävla arg. Hoppas ni åker fast alla skit ungar!

NH|sibbor
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1846
490376
December 22, 2003 - 7:51 pm
sp_Permalink sp_Print

haha. intressant läsning ;). kan själv avsölja att jag alltid busade med att kasta snöbollar och ägg på bussar och vanliga bilar när jag var ung och mindre klok. det enda jag skadade var en bildörr.. som tur var.

i år har man busat med en flicka i snön å åkt snow racer.

ViU
Member
Medlem
Forum Posts: 4459
490407
December 22, 2003 - 8:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Tyvärr måste jag låsa den här tråden. Urartade för mycket till en en massa "flaming". Självklart är det dumt att kasta snöbollar på bilar, och som folk säger kan vara direkt livsfarligt. Så gör det inte.

Måste ni "busa" så kasta snöbollar på varandra eller smyg runt på nätterna och bygg jättestora snögubbar på folks gårdar eller liknande.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 618
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL