February 12, 2002
Vissa av oss män har ju inte våra snoppar helt raka, det är till och med så att det är väldigt ovanligt att ha sin snopp rak.. I alla fall, en vän till mig satt å läste lite på ungdomsmotagningen å hittade där ett inlägg från en kille vars snopp tydligen i hans tycke var alldeles för sne. Han undrade om att de var pga att han runkat den blivit sne och om de fanns nått sätt förutom operation som kunde fixa till sneheten. Svaret han fick var att man omöjligt kunde påverka sin snopps "snehet" utan att de var genetiskt å redan förutbestämt innan man föddes åt villket håll snoppen skull luta.. De här tycker jag verkar som totalt giberiz, klart man borde kunna påverka åt villket håll den lutar med att slita, dra å placera den.. Eller med nån sorts snoppställning.
Menar man kan ju tex med en tandställnig påverka åt villket håll tänderna ska luta, eller med olika metallställningar sakta rätta till diverse kosmetiska (och livshotande) fel folk fötts med.. Så varför i hela friden skulle snoppen vara omöjlig att rakatill? (Reserverar mig för feltolkningar...) Jag tycker iaf att en snopp(tand)ställning borde upfinnas, om inte för att rätta den självgoda fjollan på ungdomsmotagningen som tror han är så klok å vet allt å...... Så för att göra livet mer njutbart å mindre genant för dessa män som skäms över deras snea köttsvärd...
En liten bifråga igen, vilken hand är du (höger eller vänsterhänt)? Å åt villket håll lutar din snopp?
November 4, 2002
Mean Machine wrote: Det här var väl mysigt att diskutera, såhär efter frukosten...:)
Min är då rak för det mesta. 😛
Jag gjorde en liten snabbundersökning för ett par år sen med ett par polare.
Resultat: Alla som är högerhänta har snasen till vänster, vänsterhänta föredrar höger.. Så vad det med det..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
February 12, 2003
GeneSiS wrote: [quote=Mean Machine]Det här var väl mysigt att diskutera, såhär efter frukosten...:)
Min är då rak för det mesta. 😛
Jag gjorde en liten snabbundersökning för ett par år sen med ett par polare.
Resultat: Alla som är högerhänta har snasen till vänster, vänsterhänta föredrar höger.. Så vad det med det..
Undersökte du dina polare? :cy::)
Enligt din undersökning är jag då dubbelhänt, borde den inte vara böjd "framåt" då? 😉
1 Guest(s)