January 12, 2004
DiDi wrote: [quote=obelix][quote=Tyrfing]Om jag minns rätt så är vävnaden i snorren hårdare än ståll av samma tjocklek när den är fylld av blod
Man kan "bryta" snoppen. :cy:
Jodå... Vilket betyder... Att folk... Med sned snopp... Brytit den...
Nope.
Har däremot en fd bekant som bröt den två ggr inom loppet av ett år. :cy: :)R
August 20, 2001
obelix wrote: [quote=DiDi][quote=obelix][quote=Tyrfing]Om jag minns rätt så är vävnaden i snorren hårdare än ståll av samma tjocklek när den är fylld av blod
Nope.
Jaså... en "bekant" säger du... hmmm
January 12, 2004
DiDi wrote: [quote=obelix][quote=DiDi][quote=obelix][quote=Tyrfing]Om jag minns rätt så är vävnaden i snorren hårdare än ståll av samma tjocklek när den är fylld av blod
Nope.
Jaså... en "bekant" säger du... hmmm
Japp, han stötte till för hårt i fyllan och träffade blygdbenet på tjejen, resultatet blev att snorren vek sig på mitten och sprack...
Det blödde fint, men det var bara att sy lite och låta bli sex under en tid.
Han klarade det nästan tiden ut, han satte på tjejen och gjorde om samma sak. :)R
Jag har däremot råkat ut får något helt annat. 😛
April 10, 2003
obelix wrote: [quote=Tyrfing]Om jag minns rätt så är vävnaden i snorren hårdare än ståll av samma tjocklek när den är fylld av blod
Jo men vävnaden jag pratar om är bara ett lager runt om tjärnan så det är inte 3 cm tjock vävnad motsvarande stål i hårdhet du skall ha av
January 15, 2004
Dehman wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Pim_]9.82 tuttarnas västa fiende.
Huh? :-s
Tror han syftar på att det är gravitationen. ~9.82N = Sveriges tyngdkraft.
tyngdaccelerationen i Sverige är runt 9,82 m/s².
Således påverkas en kropp med massan 1 kg för en kraft på 9,82 N. En kropp på 1 kg skulle kuna vara ett par fina lökar.
Och över till ämnet.
Betyder det att jag gjort fel i alla dessa år genom att frenetiskt ha försökt dra rätt min, som perkar lite till vänter, med högerhanden?? :cy:
February 12, 2002
.ToL wrote: Det va satan vad vi är bekväma med varandra här inne då! Jag är iaf inte mogen för att dela den information med er 🙄 😉
Minvän, här kan vi alla känna oss bekväma med varrandra... 🙂
(Vi är ju trots allt åtskillda och sitter å gömmer oss modigt bakom dataskärmar 😀 Men nu ett par av er råka vema min hemliga identitet. :arg: I'm coming for your soles....... )
August 20, 2001
abishai wrote: [quote=abishai]känns väl rätt onödigt, min snopp är ju rak och fin och det är ju alltid som betyder något.
DiDi wrote: Det beror på hur lång den är. Ju längre den är, desto tyngre blir den vilket leder till att den sträcks ut och blir rak.
i rest my case :bgrin:
Tyvärr är det ju så att den kan sträckas ut för mycket *suck*
:bgrin:
2 Guest(s)