Snorungar!!|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Snorungar!!
JCLAESON
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 182
sp_UserOfflineSmall Offline
1
May 2, 2003 - 6:29 am
sp_Permalink sp_Print

http://www.aftonbladet.se/vss/.....86,00.html

Dem borde inte få bo kvar i Sverige dem här patetiska förlorarna..Blir så jävla sur när jag läser om sånt. Likadant i Göteborg för ett tag sen ju.
Finns det några Snorvalpar även här på NH kanske???:)

mr.spears
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 32
326221
May 2, 2003 - 6:38 am
sp_Permalink sp_Print

kan inget annat än hålla med.. .

Karma_K
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 53
326227
May 2, 2003 - 6:48 am
sp_Permalink sp_Print

Jag hoppas polisen sätter in 5 gånger så mycket personal nästa gång och sen använder batongerna lite mer.

Har inget emot att de sen tar och kör ut folk ur stan och dumpar dem på någon avlägsenplats nån mil från närmaste buss.
Efter en lång promenad så har de nog lugnat ner sig.

The Evil Bug
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 124
326242
May 2, 2003 - 8:07 am
sp_Permalink sp_Print

Kan man inte bara stänga in alla i en stor container och sedan dumpa den i stilla havet.

KristofferP
Medlem
Forum Posts: 184
326243
May 2, 2003 - 8:14 am
sp_Permalink sp_Print

Håller med. Snorungar. Gå omkring och tjata om att kapitalismen ska krossas, ändå plundrar dom klockaffärer på allt av värde och vandaliserar det vi sakttebetalare betalat för. ..???

Fram med tårgas, vattenkanoner och gummikulor. Då kan "demonstranterna" få maskera sig hur mycket dom vill.

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1103
326244
May 2, 2003 - 8:16 am
sp_Permalink sp_Print

Det som man blir så jäkla rädd för att varje gång nåt sånt här händer, (har inte lusläst igenom hela denna artikeln dock), så kommer det alltid komma upp nåt åtal mot någon polis som har använt våld mot någon yngling.

Jag menar.. "vafan??". Ni står liksom och kastar flaskor och gatustenar och allt möjligt mot poliserna och de får inte slå er med en batong ens?

Nej jag säger mer polisfrihet, slå gärna ner idioterna så de fattar nån gång utan att det händer något. Så tycker jag.

BloodMan
Member
Medlem
Forum Posts: 5990
326246
May 2, 2003 - 8:20 am
sp_Permalink sp_Print

idioter

KristofferP
Medlem
Forum Posts: 184
326250
May 2, 2003 - 8:23 am
sp_Permalink sp_Print

bloodman wrote: idioter

Ännu en lysande kommentar av bloodman.

Edhunter
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1840
326251
May 2, 2003 - 8:24 am
sp_Permalink sp_Print

jo idioter är dom, samma som dom i gbg. fast det va värre där. praktexemplar på att det GÅR att hjärntvätta människor..,

Edhunter
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1840
326253
May 2, 2003 - 8:27 am
sp_Permalink sp_Print

Jiggly wrote: Det som man blir så jäkla rädd för att varje gång nåt sånt här händer, (har inte lusläst igenom hela denna artikeln dock), så kommer det alltid komma upp nåt åtal mot någon polis som har använt våld mot någon yngling.

Jag menar.. "vafan??". Ni står liksom och kastar flaskor och gatustenar och allt möjligt mot poliserna och de får inte slå er med en batong ens?

Nej jag säger mer polisfrihet, slå gärna ner idioterna så de fattar nån gång utan att det händer något. Så tycker jag.

hålle rmed till 110%!!! fattar inte vad folk gnäller över när dom säger att polisen är för vårdslösa, igentligen...va fan har dom sina pistoler till? även om nån håller på å skjuter på dom så kan dom inte använda dom för att dom kommer bli åtalade för att ha användt för mkt våld. Å i gbg...utredningen håller fortfarande på mot den polis mannen som sköt den fommen (komme rint eihåg vad hana heter) i magen för att ahn kastat gatsten...han får la skylla sig själv, kastar han sten har polisen rätt att försvara sig, tycker att ma ninte ens skal lödsla resurser på att granska polisens handlande under sånna här demonstrationer

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
326256
May 2, 2003 - 8:35 am
sp_Permalink sp_Print

-De här maskerade snorungarnas beteende ger bara nassarna sympatier. De marscherar i alla fall i raka fina led.

så sant så sant...
varför får polisen inte använda våld mot dom här jävla kommunisterna??? efter några gummikulor så är dom inte så kaxiga längre, men då ska poliserna bli åtalade för övervåld när det haglar gatsten och flaskor... tyvärr så kommer polisen inte få mer befogenheter att använda våld förrän det händer något riktigt läbbigt under sånna här upplopp, typ att nån blir mördad och lemlästad och då har det väl ändå gått för långt? och sen så tycker jag deras politiska övertygelse är lite tvivelaktig... "krossa kapitalistemen!! vi sticker till forex å rånar dom, där finns asmycket pengar" tror ni dom skulle bränna upp pengarna eller behålla dom själva?? deras inställning är ju: Om du har pengar så ska du dela med dig, men om JAG har pengar så ska du ge fan i dom. blis så jävla lack...

MER MAKT ÅT POLISEN!!

Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
326257
May 2, 2003 - 8:35 am
sp_Permalink sp_Print

KristofferP wrote: Håller med. Snorungar. Gå omkring och tjata om att kapitalismen ska krossas, ändå plundrar dom klockaffärer på allt av värde och vandaliserar det vi sakttebetalare betalat för. ..???

Fram med tårgas, vattenkanoner och gummikulor. Då kan "demonstranterna" få maskera sig hur mycket dom vill.

Exakt! Jag tycker att poliserna ska ta tag i det på allvar. Visst tog de kanske i för hårt med fel personer ibland under kravallerna här i Göteborg, men de gjorde iaf nåt.

Nä, in med militären eller vad som helst bara man ger dem på nöten! Blir så jävla förbannad på folk som inte kan respektera andras egendom. Jag kommer ihåg t ex här i Göteborg då två demonstranter slog ner en butiksägare bara för att han (fredligt) försökte skydda sin butik.

De där idioterna ska inte tro att de ska komma undan bara för att de smälter in i en stor folkmassa. Tycker att polisen någon gång ska göra ett riktigt ingrepp och plocka hela bunten och ställa varenda snorunge inför rätta.

Kommer inte polisen ta tag i situaitionen framöver så skulle det inte förvåna mig om övriga medborgare tröttnar på dessa demostranter och klubbar ner dem själva. Jag skulle inte vara sen att hoppa på i så fall!

Har bara en sak att säga till dem [Image Can Not Be Found]

Ogrebeast
Member
Medlem
Forum Posts: 3771
326262
May 2, 2003 - 8:39 am
sp_Permalink sp_Print

Edhunter wrote: jo idioter är dom, samma som dom i gbg. fast det va värre där. praktexemplar på att det GÅR att hjärntvätta människor..,

De var inte hjärntvättade på nåt sätt. De är bara snorungar som tycker det låter tufft med "reclaim the street" och skanderar floskler de inte ens vet vad de betyder, allt för att få en 'anledning' att starta kravaller och förstöra saker.

De är snarare korta i skallen...

Matts
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 560
326279
May 2, 2003 - 9:23 am
sp_Permalink sp_Print

Varför drog dem inte fram VattenCannonen, den där som man använder i sånna sammanhang, =)

oxiswoofer
Member
Medlem
Forum Posts: 2101
326282
May 2, 2003 - 9:35 am
sp_Permalink sp_Print

Matts wrote: Varför drog dem inte fram VattenCannonen, den där som man använder i sånna sammanhang, =)

för svenska polisen har inte rätt att använda sånt...varken vattenkanoner eller tårgas....

Zazo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 411
326283
May 2, 2003 - 9:35 am
sp_Permalink sp_Print

Världen kommer fan gå under!!!

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
326298
May 2, 2003 - 9:58 am
sp_Permalink sp_Print

Zazo wrote: Världen kommer fan gå under!!!

om alla dessa jävla kommunister och anarkister tillåts härja fritt så kommer den det ja... GUMMIKULOR OCH VATTENKANONER TILL POLISEN!!

Millhouse
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 558
326307
May 2, 2003 - 10:16 am
sp_Permalink sp_Print

Vad är det för fel på fjäderbatongen nu då? De jävla demonstranterna säger nog inte så mycket efter en liten påhälsning från farbror FjäderBatong iaf..

BelGarath
Member
Medlem
Forum Posts: 3611
326314
May 2, 2003 - 10:23 am
sp_Permalink sp_Print

Skicka massa rabies-smittade illrar på dom bara

NH|Noddan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1390
326315
May 2, 2003 - 10:23 am
sp_Permalink sp_Print

Nog för att sällan tror på att våld löser konflikter, men här känns det faktiskt som att det skulle hjälpa. Skjut dom med gummikulor eller amerikansk paintball eller vad som helst som gör ont och lämnar spår, blir lättare att få tag på alla senare då också.
Låt alla demonstranter betala och sätta upp alla rutor och fixa nya bilar med mera, sen kan de gott få sitta i fängelse i nåt eller eller två.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 251
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL