November 4, 2001
Nu börjar det lida mot jul och jag blir mer och mer sugen på att få ta ut brädan och åka lite i pisten.
Är det några här på forumet som ägnar sig åt denna underbara vinteraktivitet?
Vad gillar ni för typ av åkning? Hur länge har ni åkt? Vad har ni för utrustning?
Jag har åkt i 6 år nu tror jag. Friåker, mest men sen händer det väll att man hoppar över ett och annat hopp även om det inte ser så bra ut 😉
Ska köpa ny utrustning i år. Har nästan bestämt mig för en Burton Johan 166 med Burton Mission-bindningar och Burton Hail-skor. Många kanske tycker att man bara betalar för ett märke när man köper Burton, men det kan jag inte hålla med om. Ingen bräda jag åkt på har varit som min gamla burton, som jag tyvärr sålde. Burton gör ritkigt schyssta grejer som iofs kostar en hel del!
Ha en fortsatt trevlig helg.
//chrippaz
November 4, 2001
http://www.junkyard.com har endel, sen ifall du sätter ihop ett eget paket får du 10% rabatt om det inte är burtongrejer.
//chrippaz
March 10, 2002
Starscream wrote: [quote=Dehman]Jag har aldrig varit på vintersemester. :S Får nog ta och åka någon gång och prova på snowboard. Är det något likt att åka skateboard? Svårare/lättare?
Mycket lättare! 🙂
Du ljuger inte? Kommer jag tillbaka med bruten svanskota är det dig jag kommer att klandra. 😉
2 Guest(s)