August 6, 2003
Någon som kör snowskate, tänker, funderar lr har testat? Jag vill veta massa om det. Om det verkligen funkar att åka.
Jag har åkt skateboard i 5 år nu, hyffsad bra.
Har åkt snowboard i 5 år också, kan mycket. Älskar rails.
Hoppas att någon kör det... Som kan säga att det är värt att köpa lr testa.
July 4, 2003
Ja man har självklart en fångrem, annars kommer man inte ens ut i backarna i de svenska fjällen då de brukar vara ganska hårda med det. Speciellt på en Snowskate som skulle flyga iväg extremt lätt. Snowskate är en skateboard med en skena under, ser skoj ut men verkar ändå ganska livsfarligt eftersom jag inte förstår hur man åker utan bindningar.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
July 13, 2002
Nord wrote: Ja man har självklart en fångrem, annars kommer man inte ens ut i backarna i de svenska fjällen då de brukar vara ganska hårda med det. Speciellt på en Snowskate som skulle flyga iväg extremt lätt. Snowskate är en skateboard med en skena under, ser skoj ut men verkar ändå ganska livsfarligt eftersom jag inte förstår hur man åker utan bindningar.
nja... lär väl inte bli mkt offpist eller höga hastigheter i alla fall.
November 4, 2001
Nord wrote: Ja man har självklart en fångrem, annars kommer man inte ens ut i backarna i de svenska fjällen då de brukar vara ganska hårda med det. Speciellt på en Snowskate som skulle flyga iväg extremt lätt. Snowskate är en skateboard med en skena under, ser skoj ut men verkar ändå ganska livsfarligt eftersom jag inte förstår hur man åker utan bindningar.
Jag har aldrig sett fångrem på snowskate, den passar bäst i parken, skateliknande blir lite klumpigt typ att sätta nån kickflip med fångrem 😛
Nej hellre riktig snowboard utanför pisten enligt mig 😉
August 6, 2003
Man har fångrem, den sitter på en foten. Det finns 2 typer av snowskate, En typ är att det bara finns en skateboard med en tatt grippa. Sen finns det en lite bredare skida med "skatetruckar" som sitter ihop med både en vanlig skateboard och den breda skidan. Kan vara lite svårt att grinda, men det ska gå sägs det. Jag är ruskig6t sugen på att köpa en. KOstar ca 1k.
1 Guest(s)