September 7, 2003
festisMER wrote: [quote=.doedels]Okej, får se om jag kan fixa fram cola tills dess då, förmodligen inte.... det är ju så eftertraktat nu och jag måste ha 4 liter för mina 16 kronor
Vi kan åka förbi bageriet och fixa vaniljmunkar.. 😉
Visst, man jag slutar inte så sent tyvärr, men jag vill ha munkar 😮
August 20, 2001
Tindy wrote: [quote=Dehman]Jag vill bli fetare men det går icke. :E
Aww, stackars Dehman!
Ska vi inte starta en fond;
GDFFEBS, Gör Dehman Fetare För Ett Bättre Sverige ( 😉 )
Ni får gärna göda mig också på DH.
Då är det bestämt. Tindy bjuder mig och Dehman på mat under hela DH... 😉
August 27, 2004
October 24, 2002
Låter bara som en ursäkt för att få slarva med maten, precis som vissa hävdar att de "bulkar" 🙂
Nämen visst, vill ha gå upp så varför inte, förhöjer det hans livskvalité så är det väl sumbart med förkortade livstiden.
Själv vill jag också gå upp i vikt, siktar på 100 jämt 🙂
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Tindy][quote=Dehman]Jag vill bli fetare men det går icke. :E
Aww, stackars Dehman!
Jepp, och en massa Jolt :> Eller vanlig Coca 😉
October 24, 2002
Dehman wrote: Jag vill bli fetare men det går icke. :E
Du äter helt enkelt inte tillräckligt. 99% kan äta sig tjocka, kan man inte göra det så är något fel. De flesta tror att de äter mycket men faktum är att de rätt ofta äter ganska lite.
Vill du lägga på dig underhudsfett så börja käka stora portioner druvsocker morgon, eftermiddag och kväll. Gärna 1dl dexterpur (tror jag det heter, finns på konsum). Försök få i dig så mycket animaliskt fett som möjligt också. Samt ät lite mer. Det kommer gå med rasande fart, jag lovar dig. På en månad kommer du märka stor skillnad.
March 10, 2002
bjorne wrote: [quote=Dehman]Jag vill bli fetare men det går icke. :E
Du äter helt enkelt inte tillräckligt. 99% kan äta sig tjocka, kan man inte göra det så är något fel. De flesta tror att de äter mycket men faktum är att de rätt ofta äter ganska lite.
Vill du lägga på dig underhudsfett så börja käka stora portioner druvsocker morgon, eftermiddag och kväll. Gärna 1dl dexterpur (tror jag det heter, finns på konsum). Försök få i dig så mycket animaliskt fett som möjligt också. Samt ät lite mer. Det kommer gå med rasande fart, jag lovar dig. På en månad kommer du märka stor skillnad.
Men nu är problemet att jag äter bara det jag tycker är gott. 😉
July 27, 2002
De som äter hemskt onyttigt äter precis som bjorne säger, mindre än vad man kan tro egentligen. Oftast så är styrketräning + MASSOR av mat enda sättet att öka i vikt, muskler i detta fall. Kan inte äta mer än vad man själv förmår, känns idiotiskt faktiskt. 😛
Edit: Menar alltså att det inte funkar att bara säga att personen i fråga ska äta massor av mat. 🙂 Vill man göra något får man börja ta tag i sakerna, men jag skulle gärna bytt med någon som dehman för jag kan äta både mycket och onyttigt. 😕
October 25, 2003
Dehman wrote: [quote=DiDi][quote=Tindy][quote=Dehman]Jag vill bli fetare men det går icke. :E
Aww, stackars Dehman!
Jepp, och en massa Jolt :> Eller vanlig Coca 😉
Bara för att ni sade sådär så ska jag ta med soppa och knäckebröd till er 😛
October 24, 2002
Callister wrote: Menar alltså att det inte funkar att bara säga att personen i fråga ska äta massor av mat. 🙂 Vill man göra något får man börja ta tag i sakerna, men jag skulle gärna bytt med någon som dehman för jag kan äta både mycket och onyttigt. 😕
Spelar ingen roll hur keff ämnenesomsättning man har, (undantag Samuelsson) så klarar inte kroppen av att göra av med tre dl druvsocker ifall man kör i 1dl/dos. Speciellt inte ifall man mastar på sent på dagen gärna precis innan man ska sova.
Dehman wrote: Men nu är problemet att jag äter bara det jag tycker är gott. 😉
Skippa fettet då och kör bara på druvsockert. Druvsocker kan du ju knappast tycka är äkligt 🙂
Vill du skippa det alternativet så är helt enkelt bara mer, när du väl äter så är mycket, försök att inte sprida ut portionerna under dagen. Precis innan du ska sova är då din kropp är sämst på att göra av med energie (även förstås när man sover). Så ät ät ät 🙂
January 12, 2004
Dehman wrote: Jag vill bli fetare men det går icke. :E
Du kan få 20-40kg av mig, så jag kommer närmare min idealvikt på 100kg.
Kolla på svullo, han var en hyffsad bodybuilder en gång i tiden...
Det finns en massa olika namn på folk som "gillar" övervikt, Gainer, som killen i artikeln är, sen finns det "feeder" dvs såna som göder folk för at dom gillar feta kvinnor/män, men det är oftast kvinnor som drabbas.
vad dom inte tar i beräkningen är dom följdsjukdomar som kommer som ett brev på posten.
För min del så tycker jag synd om dessa människor som inte känner att den dom är duger, utan att dom måste göra om sig till något dom inte är.
March 10, 2002
bjorne wrote:
[quote=Dehman]Men nu är problemet att jag äter bara det jag tycker är gott. 😉
Skippa fettet då och kör bara på druvsockert. Druvsocker kan du ju knappast tycka är äkligt 🙂
Vill du skippa det alternativet så är helt enkelt bara mer, när du väl äter så är mycket, försök att inte sprida ut portionerna under dagen. Precis innan du ska sova är då din kropp är sämst på att göra av med energie (även förstås när man sover). Så ät ät ät 🙂
Druvsocker = Dextrol? 😀
July 27, 2002
bjorne wrote: [quote=Callister]Menar alltså att det inte funkar att bara säga att personen i fråga ska äta massor av mat. 🙂 Vill man göra något får man börja ta tag i sakerna, men jag skulle gärna bytt med någon som dehman för jag kan äta både mycket och onyttigt. 😕
Spelar ingen roll hur keff ämnenesomsättning man har, (undantag Samuelsson) så klarar inte kroppen av att göra av med tre dl druvsocker ifall man kör i 1dl/dos. Speciellt inte ifall man mastar på sent på dagen gärna precis innan man ska sova.
Dehman wrote: Men nu är problemet att jag äter bara det jag tycker är gott. 😉
Det är inte direkt hälosamt att gå upp i vikt av enbart socker. 🙂
Då är det ju mer hälsosamt att vara benig än att springa omkring och hälla i sig flytande margarin (Även om man mot något förmodan inte skulle gå upp i vikt av detta).
Ett bra exempel är nötter, mycket kalorier, nyttigt fett.
July 27, 2002
Dehman wrote: [quote=bjorne] [quote=Dehman]Men nu är problemet att jag äter bara det jag tycker är gott. 😉
Druvsocker = Dextrol? 😀
Japp, Glykos, den sockerart som höjjer blodsockret snabbast.
Höjt blodsocker = Frisättning av insulin för att bryta ned blodsockret.
Insulin är ett hormon som lagrar fett.
2 Guest(s)