April 1, 2001
Ett bra tips är att ge fan i att testa det över huvud taget... Om du mår skit och spyr så vill du förhoppningsvis inte göra om det. Det är beroendeframkallande grejer. När man har vart fast ett tag så skulle man göra mycket för att slippa det...
Men visst är det så att man vänjer sig. Det är inte gott att röka heller, men en rökare vänjer sig.
February 19, 2003
February 1, 2002
Nej, gefan i snus.. jag lovar du ångrar dig! tänk alla pengar du snusar upp och det är inte ens gott!
Tänk om du nu får ett beroende för det och de höjjer snuspriset :/
Har många kompisar som har försökt sluta men dom har misslyckats! 🙁
Fula tänder får man också!
Inga fördelar alls!
April 5, 2002
Det var utbytesspanjorer i stan förra veckan och då var det nån som bjöd dem på snus. Det var tydligen lite för starkt för dem för den ena däckade o den andra spydde . På tal om det så funderar jag på att dra på utbytet till Spanien nästa år, men jag är inte säker. Kan ju vara rätt jobbigt att ha en spanjor hemma hos sig i en vecka :bgrin: . Nån som har bra/dåliga erfarenheter av det?
November 8, 2002
Iceman wrote: Det är inte gott att röka heller, men en rökare vänjer sig.
Jag tycker personligen det är väldigt gott att avnjuta en god cigarr tillsammans med en liten whiskey som en förfest med klass 😉
Men dessa lightcigaretter är juh bara skit! Testa att rök filterlöst john silver så ska ni se att det är mkt mkt godare, och jag menar gott, inte mindre äckligt! 😀
2 Guest(s)