October 5, 2003
kottetrance wrote: Man hittar den där det finns en "Snus-kyl" jag hittade min på "Select-macken"
Och ja, jag har haft stor användninga av den för jag brukar ha dosan i alla möjliga fickor och jag vet inte hur många dosor man hittar överallt.. halvtomma, nu vet man precis vart den är hela tiden.
Annars kan du ju snusa upp hela dosan sen slänga den, då borde det inte vara så svårt att hålla reda på den nya.
March 10, 2002
kottetrance wrote: Man hittar den där det finns en "Snus-kyl" jag hittade min på "Select-macken"
Och ja, jag har haft stor användninga av den för jag brukar ha dosan i alla möjliga fickor och jag vet inte hur många dosor man hittar överallt.. halvtomma, nu vet man precis vart den är hela tiden.
Känner igen det, hittade tre dosor i min overall i skolan. 😀
June 20, 2002
Dehman wrote: [quote=boogey]snusar, men skulle nog skratta om någon kom gåendes med en sådan där...
ser ju för jävligt ut...snusring på byxan är mye sexigare... 😉
Vadå? De är häftiga. 😀
Nee men jag tänkar inte ha den i bältet. 😀 Men man kan lägga den i den på lan. 😀
Jo, men det lär se ruskigt fjantigt ut med en sådan i bältet...
Lite magväske-stuk över de tycker jag...
Skulle nog hellre ha mig en kylväska som rymmer en stock...
Snuset blir ruskigt torrt när man åker utomlands... 🙂
June 20, 2002
Metz wrote: [quote=boogey] Snuset blir ruskigt torrt när man åker utomlands... 🙂
HAh är du full lr.. va i turkiet i somras o där höll snusen på att rinna bort tack vare värmen inge mysigt med kladdiga o rinnande snus
😮
Jag var iofs i Storbritannien i somras och det är inte riktigt samma klimat..
Hade en stock med mig, och de sista dosorna var inte så lustiga att snusa...
Kylväska hade varit prima iom att vi inte hade kylskåp där vi bodde... 🙂
March 10, 2002
boogey wrote: [quote=Dehman][quote=boogey]snusar, men skulle nog skratta om någon kom gåendes med en sådan där...
ser ju för jävligt ut...snusring på byxan är mye sexigare... 😉
Vadå? De är häftiga. 😀
Nee men jag tänkar inte ha den i bältet. 😀 Men man kan lägga den i den på lan. 😀
Jo, men det lär se ruskigt fjantigt ut med en sådan i bältet...
Lite magväske-stuk över de tycker jag...
Skulle nog hellre ha mig en kylväska som rymmer en stock...
Snuset blir ruskigt torrt när man åker utomlands... 🙂
Brukar där inte vara kyl när du åker utomlands?
August 20, 2001
Metz wrote: [quote=boogey] Snuset blir ruskigt torrt när man åker utomlands... 🙂
HAh är du full lr.. va i turkiet i somras o där höll snusen på att rinna bort tack vare värmen inge mysigt med kladdiga o rinnande snus
😮
Förstår du kanske hur vi ickesnusare har det...
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Metz][quote=boogey] Snuset blir ruskigt torrt när man åker utomlands... 🙂
😮
Nej berätta :bgrin:
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=DiDi][quote=Metz][quote=boogey] Snuset blir ruskigt torrt när man åker utomlands... 🙂
😮
Ska leta fram något äcklig bild istället...
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Dehman][quote=DiDi][quote=Metz][quote=boogey] Snuset blir ruskigt torrt när man åker utomlands... 🙂
😮
Ska leta fram något äcklig bild istället...
Gör så! Förstår inte vad du menar. :S
3 Guest(s)