November 16, 2002
va nere på lokala vidobutiken o dem hade fått in en ny snussort som man bara var tvungen att testa skruf heter den o den va väl helt Ok..smakar lite som grov typ..dem på video sa att det ska vara fin snus med mer nikotin o mindre tjära i men vem vet
http://www.home.no/oops/Snus.JPG
nån som har testat o har åsikter 😀
March 10, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Hauk][quote=affe]e inte det tjejsnus
Finns inget som heter tjejsnuns. tjejer ska inte snusa. det är således ett brott mot naturlagen att skapa snus för tjejer.
Håller helt med. Så förbannat osexigt än snusande tjejer 👿
Va? Det finns väl inget som är lika härligt som att byta snus med tjejen när man kysser hänne. :eye:
January 4, 2001
Dehman wrote: [quote=Coore]hmm.. får prova den någon dag.. iofs tror jag aldrig det kommer komma en snus som slår grov, men men.. 😉
General har funnits ett bra tag. 🙄
usch... general är vidrig...
haha.. gustavus grov snusade jag igår... smakar ingenting, och vilken äcklig konsistens..
March 10, 2002
Coore wrote: [quote=Dehman][quote=Coore]hmm.. får prova den någon dag.. iofs tror jag aldrig det kommer komma en snus som slår grov, men men.. 😉
General har funnits ett bra tag. 🙄
usch... general är vidrig...
haha.. gustavus grov snusade jag igår... smakar ingenting, och vilken äcklig konsistens..
Nu tycker jag att du fått allt om bakfoten. 😉
Gustovs, jag blev avskräckt bara jag luktade på det. =/
March 10, 2002
boogey wrote: Gustavus är lite härligt tycker jag... Luktar te och smakar iallafall inte illa...
Men inget slår mitt kära Grov-snus... 🙂btw, vad är det som står på sidan av Skruf-dosan?
"färskt snus från..."
Alla här är skumma. =/ Grov är bondesnus. =/
Jag tror det står "Färskt snus från Småland".
June 20, 2002
Dehman wrote: [quote=boogey]Gustavus är lite härligt tycker jag... Luktar te och smakar iallafall inte illa...
Men inget slår mitt kära Grov-snus... 🙂btw, vad är det som står på sidan av Skruf-dosan?
"färskt snus från..."
Alla här är skumma. =/ Grov är bondesnus. =/
Jag tror det står "Färskt snus från Småland".
bondesnus?
Om det är något som är bondesnus lär det vara ettan...
bönder = skumma | ettan = skumt
logiken är ju hur klar som helst... 😀
dessutom ser dosan rätt bonnig ut...
1 Guest(s)