June 20, 2002
UndaC wrote: [quote=Dehman][quote=Coore]hmm.. får prova den någon dag.. iofs tror jag aldrig det kommer komma en snus som slår grov, men men.. 😉
General har funnits ett bra tag. 🙄
äh jäkla sönderkryddat stockholmssnus
i portion gör det sig dock bäst...
sen att portion inte är speciellt gott över huvud taget bör kanske tas med i beräkningen iofs... 🙄
November 29, 2001
galningen wrote:
Massor med tjejer har ju börjat småsnusa lite, det e ju grymmt :] tkr jag iaf.
Jag kysser hellre en tjej som nyss snusat än en som nyss rökt.
Speciellt nu på vintern när de kommer in från balkongen kalla som bara fan och stinker äcklig rök.
Nä då får hon hellre sitta kvar.
Men det kräver sin kvinna att kunna snusa utan att det ser skabbigt ut. 🙂
February 19, 2002
Dehman wrote: [quote=boogey]Gustavus är lite härligt tycker jag... Luktar te och smakar iallafall inte illa...
Men inget slår mitt kära Grov-snus... 🙂btw, vad är det som står på sidan av Skruf-dosan?
"färskt snus från..."
Alla här är skumma. =/ Grov är bondesnus. =/
Jag tror det står "Färskt snus från Småland".
Stämmer bra. Det tillverkas i Sävsjö...
May 15, 2003
Bästa snuset är lätt General (kanske därav som det har 50% av marknaden).
Vad gäller Gustavus så tycker jag de är riktigt bra också, särskillt Gustavus Original.. extra bra att det är billigare också.
"sönderkryddat stockholmssnus"
-Glöm inte att Swedish Match tillverkar i Göteborg. 🙂
November 29, 2001
Andy Guts wrote: Bästa snuset är lätt General (kanske därav som det har 50% av marknaden).
Vad gäller Gustavus så tycker jag de är riktigt bra också, särskillt Gustavus Original.. extra bra att det är billigare också."sönderkryddat stockholmssnus"
-Glöm inte att Swedish Match tillverkar i Göteborg. 🙂
Jo men General Portion är ändå stockholmssnus.
General Lös vågar jag inte ens tänka på, syrligt och rinnigt, bläää.
January 4, 2001
UndaC wrote: [quote=Coore][quote=UndaC]Men det kräver sin kvinna att kunna snusa utan att det ser skabbigt ut. 🙂
Jepp, och du lyckas jävligt bra med det måste jag säga.. 😛
vafan, var det du som smög inne på tjejernas duschrum?!
Jepp, jag ville ju se hur du verkligen ser ut förstår du väl.. 😛
men jag måste säga att jag blev ganska förvånad när jag såg att du och wigger stog där och tvåla in varandra...
:bgrin:
March 10, 2002
.doedels wrote: Själva grejen men detta nya snus är att det ska bli trendigare att snusa.
Målet är att det skall bli som cigaretter är idag, det ska anses vara coolt att ha detta "lyxsnus", därav det lite högre priset (35 kr istället för 25)
Kostar "skruf" 35 kr? :bgrin:
November 16, 2002
hehe kör för det mesta ETTAN, sen är det väl en mix av det mesta (kul med variation)
Skruf dosan jag köpte kosta 27.- sek o sägs vara starkare o mer som snusvärldens cigariller men det vetifan om det ens går att jämföra på det viset
Håller med undac att man hellre har en kvinna som snusar änn en som röker 😀
Gustavus original är rätt Ok luktar lite som earl grey te o sen att det är billigt gör ju inget 😀
har mig en fin liten samling på skumma snus sorter
skruf, Rocker, o Admiral(som säljs i 250grams dosor i lösform)
3 Guest(s)