Volvo 240 är stabil..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 15, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman]Att någon ens vill lägga ner tid på en sådan gammal och ful bil. 240 är nog en av världens fulaste bilar. 😀
*Host* saab v4 *host*
Gillar PV:n på bild 3. 😀
Mer motivlack åt folket!
Saab v4 är fet, fast inte lika fet som Saab trubbnos (tvåtakt).
October 11, 2004
Detta verkar bli en lite urspårad tråd med Volvo PV dragningar...
Om Gueno får skryta så ska jag också göra det!
Vi har faktiskt en P1900, en av 67 tillverkade!
Men jag tycker bättre om Volvos förkrigsmodeller typ PV51, TR703 och liknande bilar!
Har också en far som kan en del om Volvos historia...
Gueno: Kan du lägga upp lite bilder på er PV???
July 3, 2003
ah...så nice.
240 är riktigt fina när dom är perfekta skötta.
Här är min förra skönhet som tyvärr blev plåtskadad när motorn bara gått 13k mil 🙁 min förra
Men nu när det är vinter...eller ja, borde ha varit det så har jag en skruttig 240 med 4 nyanser av vit 😮
Dock en 245 kan jag inte tycka är fin, men 244 och 242 är fina saker 🙂
March 15, 2002
Voodoo wrote: ah...så nice.
240 är riktigt fina när dom är perfekta skötta.
Här är min förra skönhet som tyvärr blev plåtskadad när motorn bara gått 13k mil 🙁 min förra
Fet 240, synd på fälgarna bara. Ska vara original.
March 15, 2002
Voodoo wrote: [quote=MoNsTeR] Fet 240, synd på fälgarna bara. Ska vara original.
orginalet på GL modellen är ju plåtfälgar med navkapslar 😛 usch o fy på dom men ändå. det är ju orginal visserligen, och den bilen var helt orginal på alla delar förutom fälgar som var till en 740 😉
Jo men det ska vara original turbofälgar till 240. Fast då bör man kanske ha en 240 turbo också :blink:
1 Guest(s)