October 25, 2003
Coore wrote: [quote=Hugge][quote=Coore][quote=Hugge]Dehman är sötast.
Synd att inte coore är med, han är annars sötast ;[
Jo, men hade jag varit med så hade det liksom inte blivit någon match av det hela.. 😛
(Nu ska ni inte rota fram någon j**la bild på mig... :P)
Eftersom den förra inte uppskattades *host* så tar jag fram en nytagen bild på dig.
[Image Can Not Be Found]
Jag gillar inte riktigt den dära bilden, tycker jag ser tjock ut i den bikinin...
Fan, och ni ska vara moderatorer?
var vänlig och håll den fri från annat än röster
😕
February 12, 2002
Vamp, så de du ville ha sagt var att ja inte är snygg?
Nä, men nu beror de ju på. Tycker vissa här har rätt seriösa bilder, å att vissa röstat på dessa seriösa bilder betyder ju att de tar de här på allvar. Hur man nu ska se det kan diskuteras ganska hårt. 🙄 Men man ska ta saker som är menade att tas på allvar på allvar. 🙂 Ibland... 🙂 Oftast...
May 19, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Vamp, så de du ville ha sagt var att ja inte är snygg?
Nä, men nu beror de ju på. Tycker vissa här har rätt seriösa bilder, å att vissa röstat på dessa seriösa bilder betyder ju att de tar de här på allvar. Hur man nu ska se det kan diskuteras ganska hårt. 🙄 Men man ska ta saker som är menade att tas på allvar på allvar. 🙂 Ibland... 🙂 Oftast...
Säger bara att jag vill nog inte seriöst säga vilken kille som är snyggast, känns konstigt :).
Känns också som om vissa röstar för att bilden var "skön" och inte för att dom tyckte killen på bilden var snygg så att säga 😉
March 10, 2002
Vamp wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Vamp, så de du ville ha sagt var att ja inte är snygg?
Säger bara att jag vill nog inte seriöst säga vilken kille som är snyggast, känns konstigt :).
Känns också som om vissa röstar för att bilden var "skön" och inte för att dom tyckte killen på bilden var snygg så att säga 😉
Hey! Jag har fått ganska många röster och jag är jävligt snygg! ;P
2 Guest(s)