October 26, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=BubbleAng3L]jag kan tyvärr inte länka, eftersom ja sitter på biblioteket just nu.. men iaf.. dom snyggaste tjejerna är.. miss Jennifer Lopez.. och min syster Zandra 🙂
Få se bilder på Zandra då.. 😀 Kan ju smygta när hon minst anar det..
tyvärr så träffas vi inte så ofta.. hon är 28 år och bor inte hemma.. 😉
February 12, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=BubbleAng3L]jag kan tyvärr inte länka, eftersom ja sitter på biblioteket just nu.. men iaf.. dom snyggaste tjejerna är.. miss Jennifer Lopez.. och min syster Zandra 🙂
Få se bilder på Zandra då.. 😀 Kan ju smygta när hon minst anar det..
tyvärr så träffas vi inte så ofta.. hon är 28 år och bor inte hemma.. 😉
Atsingen! Hade hoppats på att få e en chockad tjej som står naken å fönar håret..
Hur kunde den här tråden bli så stor förresten? 🙄
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=x-per][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hur kunde den här tråden bli så stor förresten? 🙄
Bara för att du spammar sönder den!
Nja om du retracear lite så ser du att jag har väldigt liten % av inläggen i den här tråden med tanke på att det var min tråd.
Jo iofs men en annan anledning är för att bilderna tar upp så mycket plats så att det blir många sidor i förhållande till antal inlägg 😀
January 23, 2002
x-per wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=x-per][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Hur kunde den här tråden bli så stor förresten? 🙄
Bara för att du spammar sönder den!
Nja om du retracear lite så ser du att jag har väldigt liten % av inläggen i den här tråden med tanke på att det var min tråd.
Jo iofs men en annan anledning är för att bilderna tar upp så mycket plats så att det blir många sidor i förhållande till antal inlägg 😀
Det är 25 inlägg per sida oavsett hur stora bilderna är. 🙄
November 9, 2002
såg nått forum som hade ett nummer på varje inlägg så d blev lättare o svara på saker...
slipper man citat på citat på citat etc....
ex:
"svar på inlägg 69: Nej... Stupid Ass e faktiskt inte så dum som han verkar"
PS. exemplet har ingen som helst verklighets-anknytning o kan lika gärna tolkas som ett helt påhittat påstående .DS
då blir trådarna lite mindre o d blir lättare o fatta vem som svaret e menat till
plus att d blir en spam-status o få inlägg nr 100 🙄
February 4, 2004
Jennifer Esposito är rätt tjusig. 🙂
February 12, 2002
PlayNT wrote: Jennifer Esposito är rätt tjusig. 🙂
Så där ser jag nog ut i den frillan å med smink.. Sexigt? 😛
August 19, 2001
PlayNT wrote: Jennifer Esposito är rätt tjusig. 🙂
Ush de där var ingen vacker syn.. Kolla hakan och käken inte ett dugg kvinligt. Hon var faktsikt nästintill ful.
February 12, 2002
JuLmUnD wrote: [quote=PlayNT]Jennifer Esposito är rätt tjusig. 🙂
Ush de där var ingen vacker syn.. Kolla hakan och käken inte ett dugg kvinligt. Hon var faktsikt nästintill ful.
Läs vad jag skrev ovan.. Jag är väl inte ful? 😛
November 4, 2001
Kamelryttarn wrote:
En annan godbit är ju http://www.nightwish.com/pics/.....omo/ta.jpg
Ser lite missbildad ut tycker jag 😉 Dessutom gillar jag inte musiken...
February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Läs vad jag skrev ovan.. Jag är väl inte ful? 😛
Du är ju ganska sexig du med i din rosa träningsoverall. 😀
😛 ,, Har redan blivit trackaserad av en transvestitt kille ikväll, sa att jag var en maräng med massa gott gott osv,, måste nog gå å ducha nu, skrobba hårt.. Äcklad.. :spy:
Så jag är inte lagd åt det hållet på något sätt.. 😛 ( Ledsen Gueno.. )
July 13, 2002
nu får ni faen börja posta bilder på brudar om ni ska skriva här, varje ggn jag ser att en ny post kommit får jag värsta förhoppningarna 😀
här bjuds det 😀 http://server2.skins.be/pics/L.....-kbd-d.jpg
3 Guest(s)