February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=JuLmUnD]Gueno. du kan ju inte helt ärligt säga att hon var snygg.
Knappast nån snyggast i världen verkligen inte, eller vad säger du BMWnissen?
Han säger: En av dom finare i världen!
Jaf tycker inte att du ska uttala dig om sånna här saker så länge du tycker att Jessica Alba är snyggast.
Hon ser ju ut som en påkörd spårvagn. 😕
Överrens vi är om nått min käre Gueno.. 😀
January 23, 2002
Milton wrote: [quote=skiroy]Hey!
Den här tråden handlar brudar ju...inte bilar för sjutton gubbar!
Droppa biltjafset! Tack. 🙂
Tycker att det är en dålig tråd. Det är idiotiskt att bara mäta skönhet i utseende. Det är kvinnoförnedrande!
😮
Varför detta uttalande.
Visst mäter inte jag heller en eventuellt blivande tjej på bara utseendet, men det är ju en del av det men de måste även ha innre skönhet.
Och jag ser inget fel i att ha bilder på snygga tjejer, de flesta tjejer har ju bilder på snygga killar.
En utav tjejerna på min praktikplats, ett kontor, har en skärmsläckare som bläddrar massa bilder på snygga killar med bar överkropp som är solbränd och ja ni vet, fotomodeller alltså.
Inte går jag eller någon annan kille fram till henne och säger att det är mansförnedrande och att vi känner oss kränkta, jag är ju visserligen snyggare än de på bilderna men det finns ju andra på kontoret 8)
Nä, det är bara att posta vidare massa bilder på snygga tjejer.
Och rätta mig om jag har fel, men har inte även du några bilder på snygga tjejer på datorn? 😕
August 19, 2001
Gueno wrote: [quote=JuLmUnD]Gueno. du kan ju inte helt ärligt säga att hon var snygg.
Knappast nån snyggast i världen verkligen inte, eller vad säger du BMWnissen?
Han säger: En av dom finare i världen!
Jaf tycker inte att du ska uttala dig om sånna här saker så länge du tycker att Jessica Alba är snyggast.
Hon ser ju ut som en påkörd spårvagn. 😕
Jag har verkligen itne sagt att hon är snyggast i världen.. för de tycker jag inte.
June 17, 2002
Milton wrote: [quote=skiroy]Hey!
Tycker att det är en dålig tråd. Det är idiotiskt att bara mäta skönhet i utseende. Det är kvinnoförnedrande!
HAHA...Hmm..
ja du.. skulle du sätta dig o runka till en porr film med massa downsyndrom tjejer som har ett vackert inre eller?? det e ju nästan det du försöker säga indirekt ju...
Sen vem som bilr ens flickvän har väl mer med med perfekt utseende att göra.. men va fan... det här e en tråd om snygga tjejer... på utsidan...
October 22, 2003
Steel wrote: [quote=Milton][quote=skiroy]Hey!
😮
Varför detta uttalande.
Visst mäter inte jag heller en eventuellt blivande tjej på bara utseendet, men det är ju en del av det men de måste även ha innre skönhet.
Och jag ser inget fel i att ha bilder på snygga tjejer, de flesta tjejer har ju bilder på snygga killar.
En utav tjejerna på min praktikplats, ett kontor, har en skärmsläckare som bläddrar massa bilder på snygga killar med bar överkropp som är solbränd och ja ni vet, fotomodeller alltså.
Inte går jag eller någon annan kille fram till henne och säger att det är mansförnedrande och att vi känner oss kränkta, jag är ju visserligen snyggare än de på bilderna men det finns ju andra på kontoret 8)
Nä, det är bara att posta vidare massa bilder på snygga tjejer.
Och rätta mig om jag har fel, men har inte även du några bilder på snygga tjejer på datorn? 😕
Erkänner att mitt uttalande var oigenomtänkt och dumt och otydligt. Men det finns en del saker som är förnedrande i den här tråden. Dels är det bilder som den som jag länkade till i föregående inlägg. Dels är det uttalande som att "Hon ser ut som en mongolid" som inte är könsförnedrande men personförnedrande.
Förlåt mig för mitt tanklösa uttalande! :gråt:
Min endda ursäkt: jag var tröt...
October 6, 2003
x-per wrote: Hyffsad och oretuscherad!
Jag vet inte vad hon heter, men hon är Norsk!
June 17, 2002
BearznaiL wrote: [quote=x-per]Hyffsad och oretuscherad!
http://upload.stormaz.servebeer.com/index.php?bigimage=x-per%2F3860_2_galleri.jpg
AHHH!!: DAMN!!.. Norske jenter... DAMN!!!
August 11, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=BearznaiL][quote=x-per]Hyffsad och oretuscherad!
http://upload.stormaz.servebeer.com/index.php?bigimage=x-per%2F3860_2_galleri.jpg
AHHH!!: DAMN!!.. Norske jenter... DAMN!!!
Du tog orden ur min mun 🙂
July 13, 2002
coalan wrote: btw hittade sulans babe
Hahaha... skönt att veta att man inte är den enda här med en sån simpel humor 😀
February 21, 2003
skiroy wrote: [quote=MrWeizel][quote=Ogrebeast][quote=skiroy]Jag hoppas att du fick "doppa" då. 😀
[Image Can Not Be Found]
*host* till skillnad från teneriffa-resan då *host*
[Image Can Not Be Found]
Hehe...ja den resan blev väl inte helt lyckad. 😀
Solbrännan blev bra iaf: :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
(och jag som trodde den där T-shirten skulle funka kalas på brudsen)
August 11, 2002
Elias667 wrote: [quote=coalan]btw hittade sulans babe
Hahaha... skönt att veta att man inte är den enda här med en sån simpel humor 😀
Då var vi 2 i kampen för den simpla humorn
2 Guest(s)