January 15, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Har hittat en ny snygging! Hon här vill man se mer av.. 😀
http://www.efd.lth.se/~f00jo/s.....g_brud.jpg
Ja det var ingen snygg 80-tals-utstyrsel.
February 12, 2002
chrippaz wrote:
What the devil is that, I think I turned in to a girl.
1. Det betyder att du blev bög.. ( Förståeeligt om alla kvinnor såg ut sådär,, men jag skulle nog leva i celibat )
2. Din k.u.k. sprang å gömde sig eller kröp in i kroppen och lämnade ett hål efter sig.. (Även detta förståeeligt.)
3. Jag har ingen aning vad du menar..
October 27, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=chrippaz] What the devil is that, I think I turned in to a girl.
1. Det betyder att du blev bög.. ( Förståeeligt om alla kvinnor såg ut sådär,, men jag skulle nog leva i celibat )
2. Din k.u.k. sprang å gömde sig eller kröp in i kroppen och lämnade ett hål efter sig.. (Även detta förståeeligt.)
Jag kan hjälpa dig. Vad han vill ha sagt är att han inte tänder på din mamma. 🙂
February 12, 2002
PaiN wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=chrippaz] What the devil is that, I think I turned in to a girl.
Jag kan hjälpa dig. Vad han vill ha sagt är att han inte tänder på din mamma. 🙂
Bara för att din mamma inte kan hitta din pappa längre så behöver inte det betyda att allas mammor är feta. 🙂
Det är påsk snart, hört att det är en högtid när man skall förneka någon viktig person 3 gånger,, din mamma är viktig för dig va?..
October 27, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Bara för att din mamma inte kan hitta din pappa längre så behöver inte det betyda att allas mammor är feta. 🙂
Det är påsk snart, hört att det är en högtid när man skall förneka någon viktig person 3 gånger,, din mamma är viktig för dig va?..
Vad jiddrar du om? Påsk - förneka 3 gånger - min mamma viktig? (koppling?)
Jag förstår att du försöker få folk att tro att deras mammor är tjocka. Det kan ju inte vara lätt att ha en morsa som behöver ta flygfoto till sitt pass. Du har mitt medlidande... :/ Inte för jag vet hur det känns, men jag kan ju föreställa mig. 😛
Återgå till topic nu!
(EDIT: innan någon börjar gråta: Märk väl att allt ovan är skrivet med glimten i örat.)
February 12, 2002
PaiN wrote:
Vad jiddrar du om? Påsk - förneka 3 gånger - min mamma viktig? (koppling?)
Jag förstår att du försöker få folk att tro att deras mammor är tjocka. Det kan ju inte vara lätt att ha en morsa som behöver ta flygfoto till sitt pass. Du har mitt medlidande... :/ Inte för jag vet hur det känns, men jag kan ju föreställa mig. 😛
Återgå till topic nu!
(EDIT: innan någon börjar gråta: Märk väl att allt ovan är skrivet med glimten i örat.)
Ehm.. Bara för att när din mor låg på stranden och solade kom folk från Greenpeace och försökte knuffa tillbaka henne ned i havet behöver du väl i va så där heller..
B.T.T. = Back To Topic
February 12, 2002
skiroy wrote: Kråkan...din sopa!
Ska du nödd och tvunget bumpa upp denna tråd så hade du mer än gärna fått vara betydligt mer seriös.
Det tog visst lång tid att hitta en bild du anser vara "passande" i tråden.
Nä kom igen killen...nog sjutton kan du bättre än så!
Jag skrev ju faktiskt det här sen:
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ni kan ju komma med ett par nya få se om det kommit upp några nya söta ansikten på sistone eller om smaken ändrats nu när det är vår..
Å jag blev så "upprörd" ( 🙄 ) när jag såg den där kvinnan så jag var tvungen att dela med mig av den känslan,, tyckte du jag skulle skapat nytt topic? Tyker personligen hon passade ganska bra här,, inte riktigt de badräcktsmode man hade förväntat sig va med tanke på topicen?
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-] Ni kan ju komma med ett par nya få se om det kommit upp några nya söta ansikten på sistone eller om smaken ändrats nu när det är vår.. 😉
Visst skrev du det men då hade du ju kunnat föregå med gott exempel från början va?
Men det var väl det jag gjorde?! ( Smaken är som baken )
Men sanningen å säga har jag aldrig riktigt varit så bra på att föregå med gott exempel,, visst har folk härmat å gjort samma som jag.. Men ni fattar nog poängen..
Här är iaf en gammal goding,, när hon var med i lost in space var hon söt,, inte lika söt nu längre 🙁 eller så har min smak ändrats,, iaf när jag var mindre å hon var mindre var det svårt att hålla händerna på täcket vid läggdags.. http://www.imdb.com/gallery/granitz/1959/Events/1959/LaceyChabe_Ausse_1079884_400.jpg?path=pgallery&path_key=Chabert,%20Lacey
January 28, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Den här dagen som började så bra...
Asså jag kan hantera att ni säger att jag har dålig smak när det gäller brudar,, eller att ni inte gillar min humor,, det är ok..
Men ger ni er på min bil,, då har ni gått över gränsen.. 👿 Hämden kommer,, jag bidar bara min tid...
Tjalalala, kråkan kör AUDI
"Titta mamma, är det en Porsche?"
"Nä Pelle, det är en åååådi"
:bgrin:
October 22, 2002
MrWeizel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Den här dagen som började så bra...
Asså jag kan hantera att ni säger att jag har dålig smak när det gäller brudar,, eller att ni inte gillar min humor,, det är ok..
Men ger ni er på min bil,, då har ni gått över gränsen.. 👿 Hämden kommer,, jag bidar bara min tid...
Tjalalala, kråkan kör AUDI
"Titta mamma, är det en Porsche?"
"Nä Pelle, det är en åååådi"
:bgrin:
Porsche, audi eller bmw, det är iaf tysk kvalité. Dit hör inte opel i mina ögon 🙂
1 Guest(s)