March 11, 2003
Vaniljflickan wrote:
Ja, vem ska annars hålla ordning här? Du? pff.. pyttsan... jag får ju väga upp dig i såna här frågor... så då kan man ju säga att du & jag ihop är den opartiska sidan haha!
Hemma från semestern i några timmar, och redan igång och uppviglar pojkarna till bus. Dålig vaniljflicka.....:)
August 22, 2001
Jag har faktiskt varit inaktiv i en hel EXTRAVECKA, kom hem förra torsdagen så det så!
Superskönt att komma bort från vår trångsynta kultur och den kalla temperaturen en stund. Jag har läst horoskop för hela året, funderat på om jag ska sola fram eller baksidan, ätit fisk som heter Pierre och Jakob, lekt Brittan i karaoke inför alla på hela puben.. 3 pers typ.... druckit färskpressad apelsinjuice 3 ggr/dag, konstaterat att pommes är basvaran i de flesta maträtter, prutat, flirtat med marockanska poliser etc. Kul och avslappnande i mitt annars lite väl trånga och stressade liv!
Världens snyggaste kille... hmm... finns alltid nån som är snyggare 😉
Kan inte säga nån på rak arm, Tom Cruise avgudade jag som flickebarn. Tittar mest på egenskaper hos folk, det är roligare....
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote:
Världens snyggaste kille... hmm... finns alltid nån som är snyggare 😉
Kan inte säga nån på rak arm, Tom Cruise avgudade jag som flickebarn. Tittar mest på egenskaper hos folk, det är roligare....
Låter som om du har haft en fin semester från forumet.:)
Men allvarligt talat, Tom Cruise?
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel]Jezz va du spammar vanillagirl 😕
Det här med "Snyggaste bruden i världen!!!" måste ligga dig varmt om hjärtat. 😀
Och inte har jag kommit i närheten av dig än med dina dryga 1500, master of spam!
Hehe, jag spammar inte, fråga Skiroy bara så får du se. :bgrin:
August 22, 2001
Steel wrote:
Hehe, jag spammar inte, fråga Skiroy bara så får du se. :bgrin:
Han skriver att han aldrig mött en värre spammare än dig. Han säger också att han är villig att ge mig befogenhet att ta bort alla dina inlägg som inte innehåller vetenskapliga analyser eller presentationer av forskningsresultat etc. Så från och med nu får du liksom tänka på vad du slänger in i forumet. Jo, och så skriver han också att om du inte betalar min elräkning på 2587:- samt skickar mig ett fång röda rosor och bjuder mig på stans dyraste restaurang på alla hjärtans dag, så ska han personligen se till att ditt inläggssaldo med röd fet text blinkar "0"
Go natt!
January 17, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel] Hehe, jag spammar inte, fråga Skiroy bara så får du se. :bgrin:
Han skriver att han aldrig mött en värre spammare än dig. Han säger också att han är villig att ge mig befogenhet att ta bort alla dina inlägg som inte innehåller vetenskapliga analyser eller presentationer av forskningsresultat etc. Så från och med nu får du liksom tänka på vad du slänger in i forumet. Jo, och så skriver han också att om du inte betalar min elräkning på 2587:- samt skickar mig ett fång röda rosor och bjuder mig på stans dyraste restaurang på alla hjärtans dag, så ska han personligen se till att ditt inläggssaldo med röd fet text blinkar "0"
Go natt!
You go girl!
January 23, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel] Hehe, jag spammar inte, fråga Skiroy bara så får du se. :bgrin:
Go natt!
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Vaniljflickan->[Image Can Not Be Found] :va: [Image Can Not Be Found]<-Skiroy
------------------------ Jag ------------------------
July 18, 2003
Go natt!
:pray:
February 12, 2002
Steel wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=Steel] Hehe, jag spammar inte, fråga Skiroy bara så får du se. :bgrin:
Han skriver att han aldrig mött en värre spammare än dig. Han säger också att han är villig att ge mig befogenhet att ta bort alla dina inlägg som inte innehåller vetenskapliga analyser eller presentationer av forskningsresultat bla bla bla lite mer bla bla bla blabla röd fet text blinkar "0"
Go natt!
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
Vaniljflickan->[Image Can Not Be Found] :va: [Image Can Not Be Found]<-Skiroy
------------------------ Jag ------------------------
[Image Can Not Be Found]
Ruskigt sött de där Steel . You go boy! [Image Can Not Be Found]
Jag som förresten trodde jag var den läckraste piraten i världen...
August 12, 2003
http://www.forumplanet.com/pla.....6&p=1
Se där, 1700 svar, 114 sidor, 1 dygn.
June 30, 2003
Joanne Whalley i filmen Willow. Just i den filmen är hon så jäkla, en riktig gammal klassiker, synd att hon inte ser så bra ut i någon annan film..
http://web.ukonline.co.uk/whal.....2/jwlw.jpg
bortse från bilden längst upp till höger.
1 Guest(s)