January 17, 2002
denstore wrote: [quote=CoLiC] JAG-HATAR-UTSTÅENDE-HÖFTBEN!
Är du lite lagd åt det andra hållet kanske?
Nästan ingen höft alls, då vi män inte behöver ett brett bäcken....:)
Du vet inte vad jag menar, det kanske kallas bäckenben, men vad det än är så sticker det ut alldeles för mycket på fronten på henne. Totalt osexigt.
January 17, 2002
Steel wrote: [quote=denstore][quote=CoLiC] JAG-HATAR-UTSTÅENDE-HÖFTBEN!
Som denstore säger, de ska va päronröv. :bgrin:
Fast inte för mycket 🙄
Jag menade inte så, höfter ska hon självklart ha massor av, jag menade bäckenbenen som stack ut abnormt mycket på fronten, det är skitfult.
December 7, 2003
1. Dalene Kurtis!!!
[Image Can Not Be Found]
2. Paris Hilton!
EDIT: Wow!!! blev lite stor bild men om den e för stor kan ni ju bara ta ner den....
June 28, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=Steel] Hehe, jag spammar inte, fråga Skiroy bara så får du se. :bgrin:
Han skriver att han aldrig mött en värre spammare än dig. Han säger också att han är villig att ge mig befogenhet att ta bort alla dina inlägg som inte innehåller vetenskapliga analyser eller presentationer av forskningsresultat etc. Så från och med nu får du liksom tänka på vad du slänger in i forumet. Jo, och så skriver han också att om du inte betalar min elräkning på 2587:- samt skickar mig ett fång röda rosor och bjuder mig på stans dyraste restaurang på alla hjärtans dag, så ska han personligen se till att ditt inläggssaldo med röd fet text blinkar "0"
Go natt!
well actualy, för ett tag sedan så var jag allt och sniffade på första plats.
för mkt fritid är roten till all ondska.
March 11, 2003
CoLiC wrote: [quote=Steel][quote=denstore][quote=CoLiC] JAG-HATAR-UTSTÅENDE-HÖFTBEN!
Som denstore säger, de ska va päronröv. :bgrin:
Fast inte för mycket 🙄
Jag menade inte så, höfter ska hon självklart ha massor av, jag menade bäckenbenen som stack ut abnormt mycket på fronten, det är skitfult.
Vad snackar du om ColiC? Tjejen är ju platt som en manglad spätta. Det sticker ju inte ut någonting alls. Det är därför hon ser så trisst ut....
2 Guest(s)