March 27, 2003
denstore wrote: [quote=Marcan-]Gillar en hel del, speciellt de som man kan känna igen på deras avatarer och inte byter hit och dit.
Instämmer. Folk som håller på och byter stup i kvarten borde egentligen inte få ha någon alls.
Bara för att du haft din sen du reggade dig. 😉
March 11, 2003
Adam wrote: [quote=denstore][quote=Marcan-]Gillar en hel del, speciellt de som man kan känna igen på deras avatarer och inte byter hit och dit.
Instämmer. Folk som håller på och byter stup i kvarten borde egentligen inte få ha någon alls.
Är den tillräckligt bra, så behöver man inte byta.....;)
March 27, 2003
denstore wrote: [quote=Adam][quote=denstore][quote=Marcan-]Gillar en hel del, speciellt de som man kan känna igen på deras avatarer och inte byter hit och dit.
Byt då! :bgrin:
March 11, 2003
Adam wrote: [quote=denstore][quote=Adam][quote=denstore][quote=Marcan-]Gillar en hel del, speciellt de som man kan känna igen på deras avatarer och inte byter hit och dit.
Nä, då kan det sluta med att man har något gayigt, typ rosa pantern till avatar, och den risken tar jag inte......;)
May 17, 2002
Adam wrote: [quote=denstore][quote=Adam][quote=denstore][quote=Marcan-]Gillar en hel del, speciellt de som man kan känna igen på deras avatarer och inte byter hit och dit.
folk som byter avatar kommer att sluta i Finspång (läs: helvetet).
March 27, 2003
denstore wrote: [quote=Adam][quote=denstore][quote=Adam][quote=denstore][quote=Marcan-]Gillar en hel del, speciellt de som man kan känna igen på deras avatarer och inte byter hit och dit.
Nä, då kan det sluta med att man har något gayigt, typ rosa pantern till avatar, och den risken tar jag inte......;)
denstore - Adam: 1-0
Jag slutar spamma. 🙂
February 12, 2002
Kizo wrote: Jag nominerar DiDi.
Det är Guybrush. Guybrush is teh shit!
Tack kizo för att du gjorde det så lättöverskådligt. 🙂
Till resten av er, är inte lätt att se vem ni nominerat alltid.
Kommer antagligen missa nån...
Åsså lägg ner röstandet, röstningen börjar inte förrens imorrn 18:00 när alla de nominerade har blivit sammanställda.
4 Guest(s)