September 21, 2001
December 25, 2000
abishai wrote: väldigt onödigt, det där skulle bara distrahera en från det man håller på med. Jag kollar då aldrig på tangentbordet när jag sitter vid datorn.
Tycker det skulle vara jävligt smidigt i t.ex. photoshop för att hjälpa en att komma ihåg olika snabbkommandon. Ändå snabbare att kasta en blick på tangentbordet än att blädra runt i menyerna.
September 21, 2001
February 16, 2004
NES_Boy wrote: I alla intervjuer säger dom ju att det kommer kosta ungefär lika mycket som "en ny mobiltelefon".
Om jag inte minns fel ska den även vara operativssystems oberoende.
Vad kostar då en "ny mobiltelefon"?
Med operativsystems oberoende menar de väl att det funkar som ett vanligt tangentbord till varje dator men vill du ha det lilla extra skall du kör WIN XP SP2 eller motsvarande.
June 26, 2005
May 1, 2005
Blev också helt begeistrad när jag såg det där. Men frågorna är ju:
1. Stabilitet? Innebär den ytterligare programvaran att tangentbordet är en nämnvärd riskfaktor för att programmet låser sig och reboot är nödvändig?
2. Robusthet? Som Rauws var inne på, hur pallar den spill och allmänt slitage?
3. Pris?! Tror ju inte att den kommer finnas på Clas Ohlson för under 100-lappen. 🙄
Men oavsett om ovanstående frågor skulle ha negativa svar, who give's a *piiip*? Det är ju jävligt fräckt! 😀
[Image Can Not Be Found] *in love* :heart:
September 21, 2001
Som jag ser att dom flesta gillar tangentbordet och man får inte glömma bort att testa den först innan man skaffar det.
Jag undrar också över om det är stabilt t.ex när man formaterar datorn och installerar Windows XP fungerar tangentbordet då eller krävs det drivrutiner inne i Windows först för att få det att funka?
Om allt funkar som det ska och är perfekt då skulle jag kunna tänka mig köpa den även om det kostar några tusenlappar.
Tangentbordet kommer nog till både MAC och PC. IE ikonen och kolla på MAC commando ikon (ALT knappen)
1 Guest(s)