November 29, 2001
Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
Fast det gör det ju givetvis som alla andra phjårtistrender, bara det att det smittade av sig på alla upp i 30 års ålder också typ 😉
de kallas (lejon)"manar" pga den härliga frissar, iaf här i skåne
September 12, 2001
UndaC wrote: Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
Fast det gör det ju givetvis som alla andra phjårtistrender, bara det att det smittade av sig på alla upp i 30 års ålder också typ 😉de kallas (lejon)"manar" pga den härliga frissar, iaf här i skåne
Alltså...snacka om "brat pack boyz"
Tja...om det är det senaste trendiga i skåne så hoppast jag att det stannar där och inte sprider sig. 😀
April 20, 2002
Äckligt...det är detta som gör att vi normala killar med vett inte kan leva som man ska. Behöva spöka ut sig som en fjolla för att tjejerna ska gilla en.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 9, 2001
skiroy wrote: [quote=UndaC]Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
Fast det gör det ju givetvis som alla andra phjårtistrender, bara det att det smittade av sig på alla upp i 30 års ålder också typ 😉de kallas (lejon)"manar" pga den härliga frissar, iaf här i skåne
Tja...om det är det senaste trendiga i skåne så hoppast jag att det stannar där och inte sprider sig. 😀
Bahh... ni där uppe vet väl inte vad en modetrend är för något...
Som alltid när det gäller trender kommer allt från Stockholm...
November 29, 2001
skiroy wrote: [quote=UndaC]Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
Allså...snacka om "brat pack boyz"
hehe givetvis är det importerat från sthlm/gbg det kommer med studenterna du vet 😉
tjejmodet är dock rätt trevligt för tillfället
"spandexbyxorna" aka jazzbyxor och rosa/vitt/svart är ute
likaså är den sjuka översminkningen det
gillar nästan tjejmodet just nu, mycket earthtones och lite mer "mys" 🙂
tror stilen (manarna) kallades "östermalm" precis när den började sprida sig ur sthlm
å andra sidan, vad vet jag
50% av mina kläder är gåvor/arv o jag har inte rört en kvinna (på "det" sättet) på snart ett år 😉
men men, min hockeyfrilla är ju alt annat än vacker så jag ska till frisören snarast 😀
November 29, 2001
McKinley wrote: [quote=skiroy][quote=UndaC]Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
sthlm->gbg->hgb->lund+malmö
sen lite senare letar det sig ut i obygden ungefär samtidigt som det börjar bli hopplöst ute i sthlm/gbg och inom kort också övriga ställen
lika bra att ställa sig utanför hehe
btw är det inte en underlig "slump" att så fruktansvärt många människor råkar tycka att just det som är "inne" är snyggt?
om man frågar varför folk har på sig det de har på sig så får man ju nästan uteslutande svaret "för att jag tycker det är snyggt"
det måste vara någon gemensamt universellt medvetande som gör att folks smak lyckas svänga exakt samtidigt hela tiden 😉
August 9, 2001
UndaC wrote: Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
Det måste vara något ni i Lund har kommit på.. här i Malmö är dessa nissar mer kända som brats med randiga eller ljusa skrynkliga skjortor, brunt bälte med jeans och mockaskor eller beigefärgade skor.
August 9, 2001
UndaC wrote: [quote=McKinley][quote=skiroy][quote=UndaC]Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
sthlm->gbg->hgb->lund+malmö
sen lite senare letar det sig ut i obygden ungefär samtidigt som det börjar bli hopplöst ute i sthlm/gbg och inom kort också övriga ställen
lika bra att ställa sig utanför hehe
btw är det inte en underlig "slump" att så fruktansvärt många människor råkar tycka att just det som är "inne" är snyggt?
om man frågar varför folk har på sig det de har på sig så får man ju nästan uteslutande svaret "för att jag tycker det är snyggt"
det måste vara någon gemensamt universellt medvetande som gör att folks smak lyckas svänga exakt samtidigt hela tiden 😉
Ok, det är inte geografiskt rätt men jag säger:
Sthlm -> Gbg -> Malmö -> Lund -> Hbg
September 12, 2001
McKinley wrote: [quote=skiroy][quote=UndaC]Alltså sånt är bara för mycket, hoppas det här modet dör RIKTIGT snabbt.
Oja...
Nog vet jag vad en modetrend är för något men detta var bara för mkt för mig. 😀
June 17, 2002
Jag hatar nästan allt som har med mode att göra... USCH!!!.. Varför ska nån mode nisse sitta o bestämma vad man ska ha på dig för???
Man tar på sig det som e bekvämt för en själv ju... som man är...
Däremot e det lättklädda kvinno modet ganska sjysst att se på... men sen blir det att man ser tjejerna som så billiga... Nej.. man ska ha det man tycker e bekvämt... det e min mening...
BTW... Ska inte ni små djur sova...??? Jag e arbetslös så behöver inte sova...=) sover på dan när alla e på jobbet o skolan..=)
June 18, 2002
2 Guest(s)