denstore wrote: [quote=ilg@dd]Jag är inte Upplänning, jag bor 2 mil från Sveriges geografiska mittpunkt..
Du kanske kan leta reda på den på din referens "susning.nu"..Angående maten så är vi tämligen självförsörjande här uppe..Vi till och med skickar elektricitet neröver..
Ni får gärna stänga elverken i era kära forsar, om vi får dra igång Barsebäck igen.
En sak jag har funderat över är: Om det är så himla fint och bra i norra Sverige, varför flyttar alla därifrån, i så fall?......;)
Hehehe, för att ni ska få folk som arbetar neröver..
Skämt åsido, i våran kommun ökade vi faktiskt med 800pers ifjol..
Och himla fint och bra är det allt..SKulle aldrig kunna tänka mej att flytta neröver..Men då menar jag typ till en storstad..Alldeles för möe folk för min smak..Vill gärna kunna slippa fundera över om husdörrn, bildörrn eller nått annat blev låst när jag gick ut eller så..Är det nån som besöker huset när jag inte är hemma, ja då är det väl nån som måste in och få sej nå kaffe eller så...
Går inte att jämföra glesbygd och storstad..Alla är vi lite olika, och det är väl bra??
Trivs du i söder skall du stanna där..
Hä tyck ja i alle fall.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
4 Guest(s)