September 16, 2002
obelix wrote: Är det sant så är det tragiskt.
Det finns vissa män som kallas för "Feeders".
Dvs dom göder kvinnor så dom blir så feta som möjligt, dom skiter i hur farligt det är, och dom utnyttjar svaga kvinnor... 👿
Bläh, ja. Jag såg en dokumentär om det en gång. Fyyyyy fan!
.doedels wrote: Kart jag gjorde det Men det var inte lika många freaks som jag hoppades på ....
Men det finns ganska coola där. Personligen kollade jag bara igenom 1-20, men jag diggade bilhuset bland annat.
June 28, 2001
Removing her from the couch would be too painful, since her body was grafted to the fabric. After years of staying put, her skin had literally become one with the sofa and had to be surgically removed.
ehm, hennes skin hade växt ihop med tyget på soffan.
hur lättade hon på sina bördor då ?
går ju inte direkt att få in en potta under henne, och sitter man i sin egna skit så lever man inte i 6 år kan jag påstå-
March 10, 2002
Mind wrote:
Removing her from the couch would be too painful, since her body was grafted to the fabric. After years of staying put, her skin had literally become one with the sofa and had to be surgically removed.
går ju inte direkt att få in en potta under henne, och sitter man i sin egna skit så lever man inte i 6 år kan jag påstå-
Hehe det tänkte jag också på. Hon måste ha haft kateter eller något. :-k
March 30, 2003
obelix wrote: Är det sant så är det tragiskt.
Dvs dom göder kvinnor så dom blir så feta som möjligt, dom skiter i hur farligt det är, och dom utnyttjar svaga kvinnor... 👿
Är det att dom tänder på sjukt feta kvinnor eller gillar dom bara att laga mat?
Förstår inte varför dom gör så, men det kanske jag ska vara glad för... 😕
September 16, 2002
Urax wrote: [quote=obelix]Är det sant så är det tragiskt.
Är det att dom tänder på sjukt feta kvinnor eller gillar dom bara att laga mat?
Förstår inte varför dom gör så, men det kanske jag ska vara glad för... 😕
Dom tänder på fettma och är helt körda ii huvve! Dom bryr sig inte om att kvinnan i fråga dör av det! Och kvinnorna blir hjärntvättade för att de tror att de blir vackra och älskade av det.
December 15, 2002
Mind wrote:
hehe skit fräter ju så förmodligen hade det blivit ett hål i soffan och i golvet under
1 Guest(s)