February 12, 2002

Pim_ wrote: [quote=Linuz][quote=Pim_]För att anväda dina egna ord
"att döma av din post och det faktum att du skriver med capslock så flyttas du ner från idiot (default) till skithuvve i min hierarki"
Jo det funkar om man ..........klipper......och.....klistrar.......säg till om det gick för fort så kan jag skriva en guide till dig
för det första får man använda caps när någon är dum i huvet och vägrar fatta något man redan sagt, vilket inte var fallet när jag sa det
och om du kan försöka fatta att jag inte kunde ladda bilden så kanske du kan vara tyst och inse vilken tjötkärring och allmänt jävligt dum människa du är
Att lilla 15åringen ens kan ifrågasätta min intelligens när du inte är kapabel att klippa/klistra finner jag komiskt.
Att du sedan gråter när ngn uppfattar dig som en jobbig snorunge gör det hela ännu roligare.
Du kan inte ha det lätt i livet.
oTÄCK STÄMMNING HÄR pIM_ TYCKER JAG!!
June 28, 2001

enligt http://www.geocities.com/t_rid.....9/sui.html så ska man göra följande, Many people who try this miss cutting the major wrist vein (Remember: cut across,
NOT along!)
men det är ju bara att trycka Längst upp på venen,
August 21, 2001

att skära sig tvärsöver är inte lätt, man måste skära som fan då den ligger mycket djupare än vad man tror. sen ligger där en massa brosk och skit ivägen. Ska man skära, ska man göra det längs med, då det är mycket lättare att komma ner på djupet, och där inte är en massa brosk som tar emot på samma sätt.. man får dock skära lite aningens diagonalt, då har man större chans att träffa venen.
Självmord är dock oftast en jävligt egoistisk handling.. egoistisk och oplanerad. Ska man göra det så får man fan se till att det är förberett, och personligen så tycker jag inte att man har rätt att göra det då det oftast är en jävla massar människor runt omkring som blir lidande.
Sen kan jag inte heller förstå varför folk tar livet av sig..
Har man det så jävligt så är det ju bara till att lämna allt man har och börja på nytt nånannanstanns.. i nått annat land eller nått..
Själv har jag kommit på meningen med livet, och därför skulle jag aldrig kunna begå självmord..
April 10, 2001

Klart morbid tråd, dock har vi inga regler som hindrar detta.
Linuz, Jag vill att du taggar ner lite i dina inlägg, du brusar lätt upp har jag märkt, för att få en skönare stämning vore det trevligt om du sansade dig lite och läste igenom noga vad du skrivit innan du postar.
August 25, 2001

Peter@20ghz wrote: Linuz, Jag vill att du taggar ner lite i dina inlägg, du brusar lätt upp har jag märkt, för att få en skönare stämning vore det trevligt om du sansade dig lite och läste igenom noga vad du skrivit innan du postar.
visst.
är det en varning eller en uppmaning?
March 20, 2003

Linuz wrote: [quote=Pim_]Folk som skär sig i armarna vill inte ta livet av sig.
De vill ha uppmärksamhet eller så är de för dumma för att ta livet av sig på ett effektivt sätt.
*host* idiot
Va?? Vad sa du?? Kunde du inte klippa o klistra lilla vännen?
Har du försökt ta livet av dig genom att skära i armarna?? Synd att du inte lyckades...
Känner du ngn som har försökt??? Jag förstår dem.....
Annars förstår jag inte hur du kunde ta mitt inlägg personligt. Det jag säger stämmer.
August 21, 2001

Pim_ wrote: [quote=Linuz][quote=Pim_]Folk som skär sig i armarna vill inte ta livet av sig.
De vill ha uppmärksamhet eller så är de för dumma för att ta livet av sig på ett effektivt sätt.
*host* idiot
Va?? Vad sa du?? Kunde du inte klippa o klistra lilla vännen?
Har du försökt ta livet av dig genom att skära i armarna?? Synd att du inte lyckades...
Känner du ngn som har försökt??? Jag förstår dem.....
Annars förstår jag inte hur du kunde ta mitt inlägg personligt. Det jag säger stämmer.
Och Pim_ har jobbat inom psykiatrin hur länge?? För du verkar ju verkligen ha koll på hur människans psyke fungerar.. host host..
June 17, 2001

Jag har ifs fått samma sak framlagd.
Att iaf yngre som skär sig ( inte bara handleder ) gör det till 50%-75% för att få den uppmärksamhet de är i behov av. Men du Pim_, sånt går att lägga fram på ett smidigare sätt eftersom detta kan vara ett kännsligt ämne för en del!
Sen kan man verkligen inte skrika ut vad man vill i ett forum med regler, framför allt inte om man redan har en varning!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"