February 10, 2004
hejsan.
Jag har jobbat på pcss i lite drygt 1år men ajg börjar tröttna på detta ställe.
Är det någon här på NH som vet någon datorbutik i Sthlm som söker anställning? har kollat webbhallen, mycom, dataprince men ingen behöver justnu.... någon som vet nått ställe `kanske?
btw. det ska vara vitt... det rä bara företaget som tjänar på om man jobbar svart så 😛
July 17, 2004
kollat hos http://www.pcsuperstore.se
PC Superstore söker personal
PC Superstore är nordens största nichade IT-återförsäljare med 21 försäljningsställen i norden. Vi har funnits i branchen i snart 10 år och är en av Sveriges mest uppskattade återförsäljare.
PC Superstore är just nu inne i en stark expansionsfas och söker därför nya duktiga medarbetare som kan hjälpa till att driva utvecklingen framåt och göra våra kunder nöjda.
Dom har flera butiker i STHLM också
January 14, 2002
Spidey wrote: kollat hos http://www.pcsuperstore.se
PC Superstore är nordens största nichade IT-återförsäljare med 21 försäljningsställen i norden. Vi har funnits i branchen i snart 10 år och är en av Sveriges mest uppskattade återförsäljare.
PC Superstore är just nu inne i en stark expansionsfas och söker därför nya duktiga medarbetare som kan hjälpa till att driva utvecklingen framåt och göra våra kunder nöjda.
det är där han jobbar nu 😛
July 17, 2004
Quarzi wrote: [quote=Spidey]kollat hos http://www.pcsuperstore.se
det är där han jobbar nu 😛
MEN LOL !!!
Srry då hajja inte med den där förkortningen som han skrev
July 17, 2004
Combat wrote: hejsan.
Är det någon här på NH som vet någon datorbutik i Sthlm som söker anställning? har kollat webbhallen, mycom, dataprince men ingen behöver justnu.... någon som vet nått ställe `kanske?btw. det ska vara vitt... det rä bara företaget som tjänar på om man jobbar svart så 😛
vart jobbar du ? i kungens kurva eller ?
January 14, 2002
Spidey wrote: [quote=Combat]hejsan.
Är det någon här på NH som vet någon datorbutik i Sthlm som söker anställning? har kollat webbhallen, mycom, dataprince men ingen behöver justnu.... någon som vet nått ställe `kanske?btw. det ska vara vitt... det rä bara företaget som tjänar på om man jobbar svart så 😛
vart jobbar du ? i kungens kurva eller ?
japp.. det gör han..
February 10, 2004
hehe tack dennis då slapp jag svar själv :p
btw. pc-superstore söker inte ny personal. det är bara det att vi(?) håller på å uppdatera sidan och har därför inte hunnit ta bort det dära. dessutom så stämmer typ ingenting på sidan än. men den blir bra som fasen när det är klart =)
July 17, 2004
Combat wrote: hehe tack dennis då slapp jag svar själv :p
btw. pc-superstore söker inte ny personal. det är bara det att vi(?) håller på å uppdatera sidan och har därför inte hunnit ta bort det dära. dessutom så stämmer typ ingenting på sidan än. men den blir bra som fasen när det är klart =)
Jag bor i Skärholmen så jag har rätt nära till kungens lilla kurva :D'
February 10, 2004
Spidey wrote: [quote=Combat]hehe tack dennis då slapp jag svar själv :p
Hehe 😛 Ja du kan jhu titta förbi nåndag... har billiga 160gb diskar nu.. 895riksdaler =) 8mb cash 7200rpm Western Digital =)
February 12, 2003
Combat wrote: [quote=Spidey][quote=Combat]hehe tack dennis då slapp jag svar själv :p
Hehe 😛 Ja du kan jhu titta förbi nåndag... har billiga 160gb diskar nu.. 895riksdaler =) 8mb cash 7200rpm Western Digital =)
Jag kan offra mig... Kan komma förbi imorrn och ta en gratis, om du vill... Du känner säkert igen mig, såsom Dehman har spritt bilden på mig...;)
February 12, 2003
MrWeizel wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Combat]Hehe.. tror faktist inte att ajg sett några bilder på dig =)
Edit: Du får ingen hdd gratis.. too bad 😉
Då får du ingen bild...;)
Nu skall vi inte vara sånna, klart han skall få en bild! :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
Screw u! You sonofabitch! Trodde bara dehman var sugen på att överhuvudtaget handskas med bilden...:)
July 18, 2001
hmm.. om inte jag minns helt tokfel var det pc-superstore som köpte upp högdata, köpte en massa grejjer på deras bekostnad och satte dom i konkurs.. riktigt schysst företag..
Dock så har PC-Superstore sverige (nytt företag alltså) öppnat här nu istället så vi får hoppas att det går bättre för dom.
1 Guest(s)