September 13, 2002
HELIX wrote: Meh.. Ingen bajsporr.. Det finns inget som är så tillfredställande som att nästan drunka i bajs..
med andra ord så är HELIX en www.**************.com groupie
VARNING: klicka inte på länken... den innehåller mycket starka och ofräscha bilder. genom att klicka på länken medger ni att ni avsäger mig allt ansvar för alla obehag och dyligt ni kan råka ut för... dvs.. skyll er själva om ni följer länken
February 21, 2003
heimdal wrote: [quote=HELIX]Meh.. Ingen bajsporr.. Det finns inget som är så tillfredställande som att nästan drunka i bajs..
med andra ord så är HELIX en http://www.**************.com/main.htm groupie wannabe
VARNING: klicka inte på länken... den innehåller mycket starka och ofräscha bilder. genom att klicka på länken medger ni att ni avsäger mig allt ansvar för alla obehag och dyligt ni kan råka ut för... dvs.. skyll er själva om ni följer länken, å skyll inte på mig.
Åh fy faan! Kommer inte kunna sova inatt :cy:
Jag är relativt härdad för allt möjligt skrämmande skräp, men den tog fanimej direkt i magen [Image Can Not Be Found]
September 13, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=heimdal][quote=HELIX]Meh.. Ingen bajsporr.. Det finns inget som är så tillfredställande som att nästan drunka i bajs..
med andra ord så är HELIX en http://www.***********/main.htm groupie wannabe
VARNING: klicka inte på länken... den innehåller mycket starka och ofräscha bilder. genom att klicka på länken medger ni att ni avsäger mig allt ansvar för alla obehag och dyligt ni kan råka ut för... dvs.. skyll er själva om ni följer länken, å skyll inte på mig.
Åh fy faan! Kommer inte kunna sova inatt :cy:
Jag är relativt härdad för allt möjligt skrämmande skräp, men den tog fanimej direkt i magen [Image Can Not Be Found]
inte 1½ dm nedanför på baksidan av magen då? hähähä
har en på jobbet som tjatar om MOSER hele tiden.. iofs så e han amerikan.. så det e kanske förståeligt.. han har en hel CD med sånt han försöker pracka på varenda medarbetare.. gg hf
February 21, 2003
heimdal wrote: inte 1½ dm nedanför på baksidan av magen då? hähähä
har en på jobbet som tjatar om MOSER hele tiden.. iofs så e han amerikan.. så det e kanske förståeligt.. han har en hel CD med sånt han försöker pracka på varenda medarbetare.. gg hf
Vad betyder MOSER då?
September 13, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=heimdal]inte 1½ dm nedanför på baksidan av magen då? hähähä
Vad betyder MOSER då?
moser= www.***************.com = disgusting
Edit: Sådana länkar dras inte upp i forumet !
/skiroy
October 14, 2002
hehe här är svaret 🙂
Från: HappyFilm
Till: [email]gibbas@home.se[/email] Kopia:
Datum: 05/19/03 04:23 em
Ämne: Jobberbjudande
Bilagor:
Hej!
Bland de flera hundra ansökningar vi fått in har vi nu valt ut de
absolut sötaste och snyggaste killarna, som vi tror skulle passa bäst i
vår film.
Du är en av de få utvalda. Vi erbjuder härmed dig jobb som aktör i vårt
filmprojekt.
Här kommer mer information:
----------------------------
UPPGIFT
Du ska runka tills du får utlösning. Antingen börjar du med kläder på,
eller naken under ett täcke. Du visar därefter mer och mer av din
kropp, tills du är helt naken och slutligen sprutar dig själv på magen.
INSPELNING
Vi filmar med professionell videoutrustning i en lokal i Stockholm.
Varje kille spelas in separat. De enda personer, förutom aktören, som
kommer vara närvarande är en fotograf och en ljudtekniker (båda
killar). Räkna med att inspelningen tar ca. 3 timmar. (Med
förberedelser, pauser och ev. omtagningar). Vill du hellre filmas hemma
går det att ordna.
Inspelningarna är planerade till månadsskiftet juni/juli.
ERSÄTTNING
Du betalas 4000 kr kontant vid inspelningstillfället. Vi betalar även
eventuell resa till och från Stockholm, samt mat&dryck.
RESULTATET
Filmmaterialet sammanställs på en DVD, som kommer att säljas i Europa
och USA i höst. Alla aktörer får självklart några gratisexemplar.
KRAV
Du måste vara fyllda 18 år, och kunna styrka det med ett ID-kort,
körkort eller pass. Detta är ett absolut krav, inga undantag!
----------------------------
Om du vill ha jobbet behöver vi få följande kompletterande uppgifter:
- Ditt namn
- Din bostadsort
- Datum inspelning passar för dig
- Ett telefonnummer som vi kan nå dig på (helst mobil).
Vi hoppas att du tackar ja till vårt erbjudande! Säg till om du har
några frågor eller åsikter om ovanstående villkor.
Vänliga hälsningar
//Anders Johansson, HappyFilm
PS: Vi behöver ett svar från dig inom en vecka, då vi i annat fall
tvingas erbjuda din plats till en annan sökande.
August 21, 2001
heimdal wrote: [quote=HELIX]Meh.. Ingen bajsporr.. Det finns inget som är så tillfredställande som att nästan drunka i bajs..
med andra ord så är HELIX en http://www.************.com/main.htm groupie wannabe
måste bara påpeka att sådana varningar borde utfärdas på alla "räliga" länkar! mycket tacksam! Sitter nämligen på jobbet.. och då vill man inte få upp för otäcka saker på skärmen.. Det vill iofs inte hemma heller, men än mindre på jobb. Man tackar, bugar och bockar för varningen!
November 26, 2002
Garfzez wrote: [quote=heimdal][quote=HELIX]Meh.. Ingen bajsporr.. Det finns inget som är så tillfredställande som att nästan drunka i bajs..
med andra ord så är HELIX en http://www.**************.com/main.htm groupie wannabe
måste bara påpeka att sådana varningar borde utfärdas på alla "räliga" länkar! mycket tacksam! Sitter nämligen på jobbet.. och då vill man inte få upp för otäcka saker på skärmen.. Det vill iofs inte hemma heller, men än mindre på jobb. Man tackar, bugar och bockar för varningen!
Då vill jag bara påpeka att alla "räliga" (hehe.. skånska...) länkar inte är tillåtna enligt forumets regler.
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: Jag tycker vi borde förbjuda skånska här på forumet 😀
Skånska är ingen dialekt - det är ett läte! :bgrin:
Tur för skånskarna (medvetet grammatikfel) att det kan skriva på svenska iallafall 🙂
Innan vi fortsätter med det här undrar jag om vi får en varning för hets mot folkgrupp eller personangrepp eller något för det här 😀
2 Guest(s)