June 3, 2001
.ToL wrote: https://www.nordichardware.se/.....38;thumb=0
Eller? 😉
Hjälp!
Va mycket nördar. 😮 :bgrin:
Urax wrote: [quote=TERdON]Dum fråga: är det inte bättre med tjejer i nördtröjor? (drömtjej = snygg, smart och vill debugga C++ med en)
Inte nödvändigtvis
Du menar nö(r)dvändigtvis. *Ordvits*
October 7, 2002
Delph1 wrote: Inte skriva sånna saker och ge falskt hopp till tusentals killar (mig själv inkluderad) 😉
//Andreas
Va, förutsätter ni andra att ni ska lyckas få ihop det med era drömtjejer? Då hör du väl knappast hemma här bland oss andra nördar? Eller så är du orealistisk... I realiteten skulle jag nog vara ganska glad om jag får i alla fall ett av tre av de där kraven...
September 12, 2001
TERdON wrote: [quote=Delph1]Inte skriva sånna saker och ge falskt hopp till tusentals killar (mig själv inkluderad) 😉
//Andreas
Va, förutsätter ni andra att ni ska lyckas få ihop det med era drömtjejer? Då hör du väl knappast hemma här bland oss andra nördar? Eller så är du orealistisk... I realiteten skulle jag nog vara ganska glad om jag får i alla fall ett av tre av de där kraven...
Ja det är inte lätt att hitta "drömtjejen".
November 27, 2003
TERdON wrote: [quote=Delph1]Inte skriva sånna saker och ge falskt hopp till tusentals killar (mig själv inkluderad) 😉
//Andreas
Klart man siktar högt?! Att ge upp på förhand är inte min stil.
//Andreas
2 Guest(s)