June 4, 2004
Eftersom det är så underbart jävla fint väder ute så är min fråga:
Vad gör alla inomhus egentligen!?
Ska själv dra ut nu och slappa på stranden!
Gör något vettigt istället för att sitta framför datorn hela dagarna!
Okej, kan gå med på om ni inte hittar något vettigare att göra... men försök iallafall!
July 18, 2002
April 18, 2003
Kommer precis in efter en cykeltur, åkte dock på hammaren på vägen hem så sista 26 kilometrarna tog nästan 1.45 mot normala 50-55 minuter. Så nu är man lite skakig =)
Blir till att sitta på balkongen och dricka vatten och hemmagjord sportdricka i eftermiddagssolen och lyssna på Vacchi och Adamsson som kommenterar Touren.
January 20, 2002
Försöker att sitta så lite vid datorn som möjligt men när det absolut inte finns något att göra så går man in och sätter sig en stund och surfar lite kanske. Musiken behöver man ju, det är ett måste.. Annars så blir det mycket sola, bada. Festa och roadtrippa lite i Sverige.
February 4, 2003
Kom precis hem från stranden.
Tycker det är ganska lagom att ligga där från 12.00 till 16.10.
Så tycker inte du ska klaga på mig i alla fall.
Det är nog många här som inte är på datorn för mycket, utan bara när man inte badar, solar, arbetar, är på pubben, festar, grillar eller liknande.
Men då och då har man ju lite tid över. Och den kan man ju spendera där man vill. Framför tvn eller framför datorn.
/D
ps. Det är för övrigt ganska lamt att säga åt andra vad de ska göra. Har du precis kommit på att solen finns själv och vill dela med dig av dina erfarenheter? Ta det inte fel nu. Men ofta är det så
June 23, 2002
Kom precis hem från att ha varit på elgiganten och köpt en aircondition-maskin eller vad man säger. Så man kan få sova ordentligt om nätterna/morrnarna istället för att ha 30-40grader i rummet. Hellre lite oväsen än 30-40grader i rummet. 😉
Ska bli riktigt skönt.
Blev förövrigt jävligt sugen på fotboll när jag läste denna tråden av nån anledning. 😛
September 12, 2001
Jekyll 3000 wrote: Kommer precis in efter en cykeltur, åkte dock på hammaren på vägen hem så sista 26 kilometrarna tog nästan 1.45 mot normala 50-55 minuter. Så nu är man lite skakig =)
Blir till att sitta på balkongen och dricka vatten och hemmagjord sportdricka i eftermiddagssolen och lyssna på Vacchi och Adamsson som kommenterar Touren.
Det är lika skönt varje gång att få hammaren i skallen. 🙂
1 Guest(s)