March 21, 2003
Jontez wrote: Jag måste jobba med någonting i sommar, men jag vet inte vad. Jag vill inte slava i någon ICA butik eller så. Helst inte så stressigt heller. Någon som har ett förslag?
Faan jag måste hitta ett jag med annars blir det ingen Promme lr ny dator på ett tag....jag har ett jobb på G men det e att plntera granar och det ska vara skit jobbit sägs det...nån som vet ???
January 23, 2002
Kyrkogård - dödsroligt :bgrin:
Men allvarligt, rätt najs faktiskt å köra runt på en åkklippare hela sommaren. Finns ju lite annat å göra också men det är inte så stressigt jobb enligt mig, och man får ju vara ute i solen (och regnet) å njuta av vädret.
Har jobbat som det en sommar men den var en solig sommar så det var skitnice. 😀
De senaste somrarna har jag jobbat på ett mejeri vilket inte heller är fel om det är för varmt ute, svalt på mejeriet ändå ju. 🙂
Kanske lite långtråkigt om du hamnar på fel ställe men jag har hamnat i lagret alla år så då får man köra truck å sånt kul ju. 😀
May 1, 2003
Steel wrote: Kyrkogård - dödsroligt :bgrin:
Men allvarligt, rätt najs faktiskt å köra runt på en åkklippare hela sommaren. Finns ju lite annat å göra också men det är inte så stressigt jobb enligt mig, och man får ju vara ute i solen (och regnet) å njuta av vädret.
Har jobbat som det en sommar men den var en solig sommar så det var skitnice. 😀De senaste somrarna har jag jobbat på ett mejeri vilket inte heller är fel om det är för varmt ute, svalt på mejeriet ändå ju. 🙂
Kanske lite långtråkigt om du hamnar på fel ställe men jag har hamnat i lagret alla år så då får man köra truck å sånt kul ju. 😀
Hur gammal måste man va för att löra åkergräsklippare och vart vänder man sig?
February 12, 2003
Dehman wrote: [quote=Jontez][quote=AMD_RULEZ]Hmm... Satt och funderade på det själv också... Du kan ju sommarjobba på DP, och vara lite trevlig mot kunderna... Undergräva deras taktik, så att säga...
DP? Dagens Post? Måste fått hjärnsläpp 😕
Dataprince. 😉
Just det...
January 23, 2002
Marron wrote: [quote=Steel]Kyrkogård - dödsroligt :bgrin:
Har jobbat som det en sommar men den var en solig sommar så det var skitnice. 😀De senaste somrarna har jag jobbat på ett mejeri vilket inte heller är fel om det är för varmt ute, svalt på mejeriet ändå ju. 🙂
Hur gammal måste man va för att löra åkergräsklippare och vart vänder man sig?
Tror inte det finns nån direkt åldersgräns på det och du kan ju vända dig till närmaste kyrkogårds vaktmästare och fråga honom. 🙂
1 Guest(s)