July 27, 2002
Arny wrote: Sök på någon industri istället. Bättre betalt. Dessutom har du större utvecklingsmöjligheter där om du skulle bli fast anställd i framtiden.
Jag är bara 16 år. Finns väl inte mycket för mig att göra där väl. 🙂
Men om ni kan några stora industri firmor kanske ni kan säga någon så kan man kolla upp om det finns här i närheten. :vit:
July 27, 2002
macrus wrote: Jag tror du inte få så mycker mer än 50kr där med tanke på att du bara är 15år samt vad har du för erfarheter? Sommarjobbat tidigare osv?
Jag har jobbat på Siba och en Video Butik i stan.
Men jag har inte fått något intyg ifrån någon. 🙂
Men vad ska dom ha för utbildning av en för att jobba i ett lager? :vit:
November 5, 2001
Callister wrote: Jag är bara 16 år. Finns väl inte mycket för mig att göra där väl. 🙂
Men om ni kan några stora industri firmor kanske ni kan säga någon så kan man kolla upp om det finns här i närheten. :vit:
Visste inte att du var 16 år. När jag var 16 jobbade jag på Volvo så det borde du också kunna.
June 23, 2002
AMD_RULEZ wrote: Satt och tänkte på det här i natt... Undrar var man kan få mest pengar/timme...
Skulle gissa på någon som du känner som har eget företag.
Själv ska jag sommarjobba hos min farsa. 🙂
Vet dock inte riktigt vad jag får för lön än men jag är säker på att den kommer bli helt acceptabel, och det är dessutom kul att jobba där.
July 27, 2002
Jontez Jag bor i Upplands Väsby.
Visst jag kan berätta sen.
Jag är nöjd om jag får 60 kr i timmen alltså.
Ibland brukar jag jobba hos min kusin, det är ett stall, får 2000 kr per dag.
Men du pallar inte mer än 1 dag, eller det kanske ni gör.. men inte jag.
Gå upp 05.00 och jobba arslet hela dagen till 20.00
En gång körde jag två dagar. Fyfan säger jag bara. Beundrar min kusin och hennes man som sköter allt. 🙂
October 25, 2003
Callister wrote: Vet någon hur mycket man får typ?
Jag ska försöka skaffa där iaf.
Mitt andrahands val är att jobba på en fastighetsförening.
51 kr i timmen. Men det är absolut sista valet
jag tjänar 60 kr/h på att måla/städa lastbilar på Lars Jonsson Lastvagnar i Gävle.
1 h frukost, 2 h lunch. Betalt.
jobba 5 h, få betalt för 8. hehe...
1 Guest(s)