October 25, 2003
Inget skulle jag tro, men jag tror att han syftar på PIRACY IS A CRIME.
Vi avslöjar inte NH-henligheter till APB.
Det kan ju ta oss för våra ware... lagliga överklockningsfilmer 😉
whak wrote: Vad har det med det här att göra?
[quote=CoLiC]
Är du med i Antipiratbyrån?
November 29, 2003
Heh ah okey, nej men det "snodde" jag från DH sidan.
Dom skriver så på DH sidan sen leechar dom som idioter. 🙂
[quote=Tindy]Inget skulle jag tro, men jag tror att han syftar på PIRACY IS A CRIME.
Vi avslöjar inte NH-henligheter till APB.
Det kan ju ta oss för våra ware... lagliga överklockningsfilmer 😉
February 16, 2004
whak wrote: Jag har bluetooth så på den biten är det inga probs. Aja ska kika den sidan.
Först skullr det behövas ett kodat och kompilerat linux för den fönen och det finns väl inte.
Sen tror jag inte du kan använda blue till att byta opsys för det kräver väl lite mjukvara för att fungera.
March 15, 2002
Vamp wrote: Vettefan om det går, krävs nog lite grejer då. Vet en kompis som har en (ve inte vad för mobil, men en ganska ny en) som han har skickat in mIRC på =)
Programmet mIRC har han knappast fått in men att han har fått in en IRC-klient är mycket möjligt, det är ju t.ex. inte så svårt att skriva en i java och de flesta nyare mobiler stödjer ju java. 🙂
May 19, 2003
sPaZz wrote: [quote=Vamp]Vettefan om det går, krävs nog lite grejer då. Vet en kompis som har en (ve inte vad för mobil, men en ganska ny en) som han har skickat in mIRC på =)
Programmet mIRC har han knappast fått in men att han har fått in en IRC-klient är mycket möjligt, det är ju t.ex. inte så svårt att skriva en i java och de flesta nyare mobiler stödjer ju java. 🙂
Jo, kanske var så, men tufft iaf 😛
March 15, 2002
macrus wrote: Om man måste ha MSN på telefon när man är ute på stan tex så är det ganska illa, stort beroende.
Då borde man se över sin tid vid datorn om det går så mycket i överstyr.
Eller så kan det ju vara så att man skaffar det eftersom det är en kul grej? 😉
June 23, 2002
sPaZz wrote: [quote=macrus]Om man måste ha MSN på telefon när man är ute på stan tex så är det ganska illa, stort beroende.
Då borde man se över sin tid vid datorn om det går så mycket i överstyr.
Eller så kan det ju vara så att man skaffar det eftersom det är en kul grej? 😉
Mja, annars är det ju illa.
Kan väl iofs vara kul nångång om man är bortrest, men meningen med att vara bortrest är ju att man ska vara ifrån datorn men.
Det du säger kan ju också stämma, för att flasha och skryta om det. 😛
2 Guest(s)