June 14, 2001
On 2001-09-11 19:29, RoTe wrote:
Jag bryr mig fan inte om några i usa, jag har själv förlorat min pappa så ni som inte vet hur det känns ska inte säga nåt.
Tänk dig då hur alla anhöriga till de tusentals som dog idag känner sig. Varför ska inte vi säga något?!, hur mycket har inte gått förlorat idag?!
March 24, 2001
On 2001-09-11 22:35, Affix wrote:
On 2001-09-11 19:29, RoTe wrote:
Jag bryr mig fan inte om några i usa, jag har själv förlorat min pappa så ni som inte vet hur det känns ska inte säga nåt.Tänk dig då hur alla anhöriga till de tusentals som dog idag känner sig. Varför ska inte vi säga något?!, hur mycket har inte gått förlorat idag?!
Dom känner väl antagligen som jag. Det är nåt nästan varenda människa går igenom minst en gång i livet. Jag tycker inte alls synd om dom. Speciellt inte om dom som försökte se ut som hjältar på tv.
February 19, 2001
On 2001-09-11 18:35, Bhaal wrote:
Tänk på alla människor som har dött före ni kläcker ur er saker om att dollarn sjunker eller att USA förtjänar det.
USA har gjort sig skyldiga till liknande attacker i mellanöstern, men det är väl ingen av er som blir glad över det heller?
Tja, USAs medicin blokad mot några länder (bl.a. IRAK) har dödat EXTREMT många människor... väldigt många barn. nu snackar vi tiotusentals... Gråter nån i USA över dem ? NOPE...
Vad mer ?
Ajuste, de andvände utarmat uran i granaterna de andvände i "desert storm" så väldigt många har fått skador (barn, cp skador) så jag säger; THEY HAD IT COMING !!!
Inte för att jag tycker att det som hände var bra lr nått. Men att de ska undra varför det hände ? gör mig bara förbannad....
*stavfel :whops: *
2 Guest(s)