February 12, 2003
Fackamato wrote: [quote=Mean Machine]Den där hunden ser ut som en möglig salami. Katterna med.
Så här ska en katt se ut:
[Image Can Not Be Found] Ja, den är min, och den är inte liten.
don't get me started on vem som har fetast katt 😉 😛
Den är inte så fet, faktiskt, ser bara skum ut sådär... Men den är jävligt stor, det är den, det var det jag var ute efter...;)
May 17, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Fackamato][quote=Mean Machine]Den där hunden ser ut som en möglig salami. Katterna med.
Så här ska en katt se ut:
[Image Can Not Be Found] Ja, den är min, och den är inte liten.
don't get me started on vem som har fetast katt 😉 😛
Den är inte så fet, faktiskt, ser bara skum ut sådär... Men den är jävligt stor, det är den, det var det jag var ute efter...;)
Katter ska vara stora, katter i råttsize är inte så mysigt om jag får tycka lite....
July 13, 2004
Fia.B wrote: såhär ska en vovve se ut
[Image Can Not Be Found]
Ja dom/den hundarna är självklart snälla och rara. Men personligen tycker jag dom ser för snälla ut. Ska man ha en hund ska man ha en Schäfern eller sån som azN- har som jag inte vet namnet på!.
Ontopvis: Den hunden ser för jävligt ut. Inte alls gosig.
btw Fia: I reglerna står det att den bild man postar direkt i forumet inte får bara större än 600x400 :bok:
June 5, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=azN-][quote=Fia.B]såhär ska en vovve se ut
[img]Bild ala grande
och vad var felet på mina hundar då? :arg:
ingen alls förutom att bilden kanske var lite i suddigaste laget. Dessutom så behöver de raka sig ;).
Bilden är med mobilkameran, och skägget är ju det fina på hundarna och om du tycker det där var mycket grått hår så ska jag fixa bild på magen på ena hunden
obelix wrote: http://www.defuzzld.com/Spike.html
Detta är den häftigast jycke jag har sett, blandningen är inte helt dum den heller.
Sicken fuling..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 21, 2004
skiroy wrote: [quote=Fia.B]såhär ska en vovve se ut
[Image Can Not Be Found]
Förvisso en rätt söt vovve men du hade så gärna fått göra bilden lite mindre innan du smäller upp den i fejset på oss. 😀
1800*1200 i forumet är en väl så stor bild måste jag säga tjejen. 🙂
oj såg det inte förräns nu
tänkte inte på det
men jag kan skylla på att jag ville att ni skulle ha något sött att titta på istället för den där nakna rått-stackarn till hund.
September 12, 2001
Fia.B wrote: men jag kan skylla på att jag ville att ni skulle ha något sött att titta på istället för den där nakna rått-stackarn till hund.
Hehe...det där skulle du aldrig har sagt . 😀
"Något sött att titta på"
Det är bara en tidsfråga innan det börjar hojtas till om helt andra bilder och då är det inte bilder på söta djur som efterfrågas. 🙂
July 27, 2002
skiroy wrote: [quote=Fia.B] men jag kan skylla på att jag ville att ni skulle ha något sött att titta på istället för den där nakna rått-stackarn till hund.
Det är bara en tidsfråga innan det börjar hojtas till om helt andra bilder och då är det inte bilder på söta djur som efterfrågas. 🙂
Nu tror jag du talar för din egen sida iaf. 🙂
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=Fia.B] men jag kan skylla på att jag ville att ni skulle ha något sött att titta på istället för den där nakna rått-stackarn till hund.
Har du sagt A, så får du säga B :bgrin:
3 Guest(s)