August 15, 2001
On 2001-11-20 11:26, Affix wrote:
"Sleep is just a waste of Valuable time"
Jag tror det var Leonardo da Vinci som sa dessa kloka ord. Även om man faktiskt måste vila kropp och hjärna ibland.
Var faktiskt Benjamin Franklin som sa det...
Mitt rekord att vara vaken var i 64 timmar, var på ett ganska stort hack och jag satt bakom några idioter som hade skruvat på högta volymen med sina pc-högtalare och man kunde höra genom skorret att dom spelade Alice DeeJay, och vilken kan sova till det?!
Sova var faktiskt inte så länge... 18 timmar i sträck, och konstigt nog var jag inte speciellt trött då jag gick och la mig...
November 14, 2001
Hmm vet inte exakt har för mig att jag var vaken.
Fredag morgon till lörda kväll en gång utan att sova med hjälp av diverse kemiska substanser "alla har vi varit unga och dumma" och efter det så deckade jag i min kompis säng och de fick inte liv i mig förräns runt 20 timmar senare, de hade altså t.om försökt att väcka mig med örfilar men jag sov rent för djupt för det.
När folk säger att de har sovit över 30 timmar så är det rent j**la bullshit. Okej om man är i koma eller ngt sådant. Visst man kan ligga i sängen i över 30 timmar lugnt men då fan sover man inte. Det är väl sovning vi snackar om nu ?
1 Guest(s)