September 28, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=fastbullit][quote=Kizo]Kan inte någon moderator lägga till ett "nej" svar? :bgrin:
det kan du väl göra själv? editera ffs 🙂
det går väl inte att lägga till alternativ efter att folk har börjat rösta lr?
gör det inte det 😕 jag vet inte jag brukar inte göra så många trådar
January 15, 2004
Det är extremt sällan jag sover middag med vilje, men ibland händer det ju att man tuppar av om man skulle råka lägga sig ner i soffan för att titta på TV eller i sänge för att vila lite.
Jag skulle däremot vilja sova någon timme på vardagarna, men det har jag inte tid med.
coalan wrote:
räknas det när man somnar på bänken i skolan =+
I så fall är jag inte bara sovit middag utan även mogron, förmiddag och eftermiddag, och det rätt så ofta. Det är särkilt svårt att hålla sig vaken när dom släcker ner och kör igång med powerpoint slides. Fast det är rätt gött och slumra in på föreläsningar. 🙂
September 16, 2002
fastbullit wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=fastbullit][quote=Kizo]Kan inte någon moderator lägga till ett "nej" svar? :bgrin:
det kan du väl göra själv? editera ffs 🙂
det går väl inte att lägga till alternativ efter att folk har börjat rösta lr?
gör det inte det 😕 jag vet inte jag brukar inte göra så många trådar
Nej, man kan inte ändra alternativ eller fråga. 🙁
Jag kom ju på det själv. Jag försökte ändra innan någon hann rösta (inkl. mig själv) men det gick inte.
Sorry.
Jag glömde som sagt trycka på "lägg till svar" efter att jag hade skrivit ett nej-alternativ.
July 18, 2002
March 5, 2002
zmutte wrote: sova middag är fan det skönaste som finnas. Mätt och belåten så somnar man @ soffan eller @ sängen eller @ datorstolen eller @ toaletten. Var som helst där det varmt och skönt. (Ja även toaletten).
det värsta är att du har IRC med dig var du än går. :blink:
zmutte|wlan|toa
Finns bara tid och rum så..En middagslur är aldrig fel..Se bara på Göran Persson..Framgångsrik snubbe som tar en lur mitt i dan..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 18, 2002
3 Guest(s)